Haberler

İstanbul PERDER yeni döneme üye toplantısıyla merhaba dedi


12 Eylül 2014

İstanbul PERDER‘in geleneksel hale gelen üye toplantısı, Elvan Group işbirliğiyle gerçekleştirildi

Elvan Group işbirliğiyle gerçekleştirilen İstanbul PERDER üye toplantısı Cemile Sultan Korusu’nda yapıldı. Toplantının açılış konuşmasını yapan İstanbul PERDER Başkanı Ramazan Ulu, derneğin birlik ve beraberlik içerisinde daha çok proje üreteceğini söyledi. İstanbul PERDER’in yeni dönemde konferans ve eğitim çalışmalarına ağırlık vereceğine değinen Ulu, bu çalışmaların perakende sektörünün gelişimi açısından önemli olduğunu vurguladı. Ulu, derneğin faaliyetleri hakkında katılımcılara bilgi vererek konuşmasını tamamladı.

Elvan Group Pazarlama Müdürü Tarık Muhaffel, şirketin faaliyetleri hakkında bilgi verdi. “1952 yılında İstanbul’da bir şekerci dükkânında başlayan Elvan Gıda’nın tatlı yolculuğu, bugün 6 tanesi yurt içinde, 2 tanesi yurt dışında bulunan fabrikaları ve 2000’e yakın çalışanı ile uluslararası bir kimliğe bürünDÜ. Artan ürün gamı ile birlikte Elvan Gıda; Cici Çikolata, ANL Gıda, Cicisüt, Intersweet, Element ve Ahmet Hamdi Makine şirketleri ile bir grup şirketi haline geldi.

Cici, Elvan, ANL, Cicisüt markalarına sahip Elvan Grubu; kek, kruvasan, şeker, jelly şeker, çikolata, gofret, bar, süt tozu ve pst ürün gamı ile her geçen gün yaptığı yeni yatırımlarla ürün kategorisini genişletiyor. 2010 yılında Elvan Grubu’na katılan Cici Çikolata firması 2013 yılında yakaladığı %1.856 büyüme oranı ile Türkiye’nin en hızlı büyüyen 3. şirketi oldu. Elvan Gıda, her yıl Candy Industry tarafından hazırlanan ve Dünyanın En iyi Şekerleme Firmaları’nı sıralayan “Global 100” listesine 2013 yılında  81.sıradan girerek sektördeki başarısını uluslararası platforma taşıdı. Ayrıca markamız, Turquality marka destek programına dahil edildi.”

Muhaffel, diğer ülkelerde kişi başı kruvasan tüketiminin günde 2 adet iken, Türkiye’ de kişi başı tüketimin ayda 2 adet olduğunu aktardı. Muhaffel, Türkiye’de de bu tüketimin diğer ülkelerdeki gibi olmasını hedeflediklerini belirtti.

Konuşmaların sonunda İletişim Uzmanı Ali Saydam, “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” başlıklı bir sunum yaptı.