Haberler

Liderlik Gelişim Programı devam ediyor


Ankara PERDER üye çalışanlarına yönelik hazırlanan Liderlik Gelişim Programı’nın 4. ve 5. grup eğitimleri tamamlandı.

Ankara PERDER üye işletmelerin insan kaynakları yöneticileri tarafından içeriği oluşturulan “Liderlik Gelişim Programı”nın 4. ve 5. grup eğitimleri olan Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Satış Teknikleri ile Mağaza Yöneticileri İçin İK Uygulamaları eğitimleri tamamlandı. Eğitmenler Sinan Asılyazıcı ve Psikolog Yılmaz Gürkan tarafından verilen eğitimler Ankara Ticaret Odası’nın katkılarıyla gerçekleştirildi.

Eğitmen Sinan Asılyazıcı, tüketici davranışlarını etkileyen faktörlerden müşteri şikâyetlerine; ürün sunumundan nöro-pazarlamaya kadar birçok konuyu genç perakendecilere aktardı. Asılyazıcı, müşteri şikâyetlerinin işimizi daha iyi yapabilmek adına bir fırsat olduğunu ve müşteri kazanımı için tüm şikâyetlere doğru ve hızlı yanıt verilmesi gerektiğine dikkat çekti.

Eğitmen Psikolog Yılmaz Gürkan ise, bir kurumun sürekliliği için kurumsal hafızanın varlığına vurgu yaparak, “Nereden geldiğimizi ve nereye gideceğimizi bilmeliyiz. Kurumsal hafıza mutlaka olmalı” dedi.

Kendilerine verilen görevi takım oyunu içerisinde gerçekleştirmesi istenilen katılımcılar, oynadıkları eğitici oyunlarla; dinleme-anlama, ekibini tanıma, liderlik, kaliteli iş üretme, hedef odaklı çalışma vb. pek çok yetkinliklerini ifade etme imkânı buldular.

Hayatı ve olayları bir öğrenme aracı olarak tanımlayan Gürkan, şu konular üzerinde durdu: Mağaza müdürlerinin İK yöneticisi şapkası ve yönetici sorumluluğu nedir, ne yapmalıdır? Yönetici neden kendisine yönetici yetiştirmelidir? Beklenti, belirsizlik ve bir de bunlara verilen önem insandaki 3 temel sıkıntıyı oluşturur. Bunlarla başa çıkmanın yolları nelerdir? Varoluşa programlı insanoğlu, yeteri kadar bilgi olmadığında algıları nasıl işliyor?

“Liderlik Gelişim Programı”nın sonuncusu Kasım ayında tamamlanacak.