Yasemin Sungur

İlk izlenim, kişisel imaj ve etkileme sanatı

16 Kasım 2012İlk izlenim, kişisel imaj ve etkileme sanatı

İlk karşılaşma, ilk tanışma, ilk izlenim… Çoğu zaman ikincisini yakalama/yaşama şansı bulamayız. Bu nedenle ilk izlenim, son izlenim olarak kalabilir. Giyinmek, kıyafetler ve görünüm. Dış görünüşümüz ne kadar önemli? İşimizi yaparken, hedeflerimize ulaşmaya çalışırken ne kadar etkili? Dış görünüş, beden dili bir insanın bizim hakkımızdaki izlenimlerinin %50’sini ... devamı


Kendimi iyi hissediyorum…

24 Eylül 2012Kendimi iyi hissediyorum…

Selam “Yola çıkınca her sabah, Bulutlara selam ver. Taşlara, kuşlara, atlara, otlara İnsanlara selam ver. Ne görürsen selam ver. Sonra çıkarıp cebinden aynanı Bir selam da kendine ver. Hatırın kalmasın el gün yanında Bu dünyada sen de varsın! Üleştir dostluğunu varlığınla, Bir kısmı seni de sarsın.” -Üstün Dökmen   Kendinizi iyi hissetmek için… Öncelikle düşünün, ... devamı


Mesajını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim!

28 Mayıs 2012Mesajını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim!

Markalaşmak, ürünlerimizi ve/veya kurumsal olarak şirketimizi tanıtmak, öne çıkartmak, pazar/hedef kitle tarafından kabul edilme sürecidir. Markalaşma sürecinde tek bir hedef vardır. Bilinmek, tanınmak, isim olarak öne çıkmak. Bunu sağlamak için bütünleşik pazarlama iletişimine ihtiyaç vardır. Pazarlama bütünü kapsayarak strateji geliştirmelidir. Pazarlama müşterinin ne istediğini ... devamı


Müşteri odaklı gelişim

07 Şubat 2012Müşteri odaklı gelişim

“Müşteri” Kimdir? Müşteri, herhangi bir kişi veya kuruluşun uğraştığı faaliyetlerinin sonucunu kullanan kişi ve kuruluştur. Müşteri SİZ’siniz. Müşteriyi tanımak ve anlamak ve en uygun çözümleri üretmek için kendinizi müşteri yerine koyup aynı deneyimi yaşayın. Siz nerede müşterisiniz? Müşteri iken yaşadığınız duyguları kaydedin, analiz edin ve yararlanın. Bugün tüm ... devamı