Perder 41. Sayı - page 52

Akyürek,
Cafe Breno İle
pazarda
Uğur Özden
Akyürek Pazarlama Genel Müdürü
Akyürek Pazarlama,
kendi yarattığı
Cafe Breno isimli
ilk markasıyla kahve
pazarına giriş yaptı.
Akyürek Pazarlama, kahve pazarına sunduğu yeni ürün ile
hedef büyüttü. Akyürek’in 2015 yılı hedefi, Cafe Breno ile kate-
gorinin en önemli iki oyuncusundan biri olmak
Akyürek Pazarlama Genel Müdürü Uğur Özden, “Satış ve
dağıtım alanındaki 50 yıllık tecrübemize güvenerek, kendi
markamızla kahve pazarına giriş yaptık. Yaklaşık 1 milyar TL’yi
bulan Türkiye kahve pazarında, ürünümüzün tadıyla ve doğal
kokusuyla fark yaratacağı, pazarın güçlü oyuncularından biri
olacağı konusunda iddialıyız. 2015’te ihracat hariç 60 milyon
TL ciro hedefliyor, ihracat ile birlikte bu rakamın çok daha
yüksek olacağını öngörüyoruz. Yılsonuna kadar Türkiye’ye 250
milyon fincan kahve içirmeyi planlıyoruz.” dedi.
Pazarda iki global oyuncu olduğunun altını çizen Özden,
“Aynı arenada rekabet edebilecek kaliteli bir ürünle piyasaya
giriyoruz. Formül için 1000’in üzerinde deneme yaptık. Cafe
Breno’da kaliteli ve pahalı bir tür olan Arabica türü kahve çekir-
dekleri kullanıyoruz. Yumuşak içimi elde etmek için üretiminde
kesinlikle şeker kullanmıyoruz. Yumuşaklığı sadece kaliteli
kahve çekirdekleriyle sağlıyoruz. 80 bin noktaya hizmet veren
pazarlama ve satış ağımızın avantajını da kullanarak; tüketiciye
en iyi şekilde ulaşabileceğimiz tüm noktalara dağıtımlarımızı
hızla tamamlıyoruz.” şeklinde konuştu.
perakende turu
50
1...,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51 53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,...124
Powered by FlippingBook