Perder 41. Sayı - page 118

116
2015 Banat İçİn
çok Âlâ
Yalçın Kaynak
Banat Türkiye Satış Direktörü
Ağız Bakımı, Kişisel Bakım ve Ev Bakımı olmak üzere 67 yıldır 3 farklı kategori-
de ürünler üreten Banat, faaliyetlerine teknolojik gelişmeler ışığında tüketici
ihtiyaçlarına göre ürün gamını yenileyerek devam ediyor. Banat, yeni bez seri-
si Âlâ ile 2015’e hızlı bir giriş yapıyor. “Evlerde temizliğin Âlâ’sını sağlayacağız”
diyen Banat Türkiye Satış Direktörü Yalçın Kaynak ile sektörü ve yeni ürünleri
Âlâ’yı konuştuk.
67 yılda sektörde neler değişti?
Tüketici ihtiyaçları doğrultusunda sektöre bir çok yeni global ve yerel marka
girmeye devam ediyor. Ürünler çeşitleniyor, kalite ve çeşit sektörde giderek
artıyor. Banat olarak tüm bu dönüşümün içinde, 67 yıldır hâlâ sektörün en
büyüklerinden biri olmayı başarmamızın nedenini de aslında tüketicinin
dönüşümünü çok yakından gözlemleyip, bu dönüşümlerin karşılığını bulacak
yeni ürünler üretmeyi başarmış olmaya bağlayabiliriz.
Tüketicimizi çok iyi tanıyor, değişen ihtiyaçlarının nabzını tutuyor ve sürekli
devam ettiğimiz AR-GE çalışmaları ile bu ihtiyaçlara yönelik yeni nesil ürünler
üretiyoruz.
RÖPORTAJ
1...,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117 119,120,121,122,123,124
Powered by FlippingBook