 
          Yerel perakendecİlerİn desteğİnİ
        
        
          hep yanımızda hİssettİk
        
        
          Yüksel Danacı
        
        
          Bağdat Baharat  - Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
        
        
          Türkiye Perakendeciler Federasyonu kurulduğu günden bugüne yerel zincirlerin
        
        
          en önemli ihtiyacı olan birlik ve beraberliği sağlayarak, birlik olunduğunda nelerin
        
        
          başarılabileceğini göstermiş ve sivil toplum örgütlerinin önemini kanıtlamıştır.
        
        
          Rekabetin gittikçe acımasızlaştığı bir ortamda bu birliktelikten doğan sinerji ile
        
        
          yerel perakende büyümesini sürdürüp gelişerek, rekabette geride kalmamayı
        
        
          başarmıştır. Bundan sonra da TPF’nin çalışmalarının her geçen gün daha da
        
        
          gelişeceğine inanıyorum. %100 yerli sermayeli, yerli üretici olarak biz de markamızın
        
        
          ve firmamızın bugüne gelmesinde yerel perakendeci dostlarımızın desteğini hep
        
        
          yanımızda hissettik. Türkiye’nin batısından doğusuna, en uzak ilçelerine kadar
        
        
          ulaştırdığımız ürün ve hizmet kalitemizle biz de yerel perakendecilerimizin büyüme
        
        
          adımlarında onlara hep destek olmaya özen gösterdik.
        
        
          Bağdat Baharat olarak resmi sponsorluğunu üstlendiğimiz bu organizasyonda,
        
        
          perakendeci dostlarımızla bir araya gelmek, onları dinlemek, kendimizi dinletmek,
        
        
          sektör ve firmamızla ilgili değerli görüş ve önerilerini almak, yeni ürünlerimizi
        
        
          tanıtarak ticari ilişkilerimizi güçlendirmek ve sürdürülebilir kılmak ve yerel
        
        
          perakendecilerin her zaman olduğu gibi yanında olan bir marka olduğumuzu tekrar
        
        
          vurgulamak, bu organizasyonun sağlayacağı kazanımlar olacaktır.
        
        
          Eczacıbaşı, markalarını
        
        
          büyütecek
        
        
          Alp Karahan
        
        
          Eczacıbaşı Girişim  - Geleneksel Kanal Satış Direktörü
        
        
          Ulusal zincirlerin her geçen yıl payını artırdığı hızlı tüketim sektöründe yerel
        
        
          zincirlerin desteklenmesine Girişim Pazarlama olarak önem göstermekteyiz.
        
        
          Hem kuruluş, raporlama ve takiplerimizde hem de aksiyon planlarımızda,
        
        
          yerel ve scantrack müşterilerimiz bulunurluk, görünürlük ve stok
        
        
          yönetiminde kapsamlı olarak takip edilmektedir.
        
        
          Hızlı tüketim sektöründeki lider satış ve dağıtım şirketi olarak
        
        
          tüketicilerimize her zaman en iyi kalite ürünleri sunmak ve kaliteden asla
        
        
          ödün vermemek temel prensibimizdir. Bununla beraber tüm iş ortaklarımız
        
        
          için kârlı ve katma değerli ürünleri sunmaya devam edeceğiz. UNI
        
        
          markamızda Islak havlu grubunda ulaştığımız pazar liderliğini, markanın
        
        
          toplamında ulaşmak için kozmetik tarafına odaklanacağız. Ayrıca 2014’te
        
        
          satmaya başladığımız gıda markalarımızı büyüterek (Heinz ve Bahlsen)
        
        
          Türkiye pazarında hak ettiği yere taşımayı hedefliyoruz. Selpak markasında
        
        
          Yetişkinbezi (inkontinans) yatırımlarımız devam edecektir. YZB’de bu ürün
        
        
          portföyümüzü de ön plana çıkaracağız."
        
        
          gündem
        
        
          34