 
          Nestle, vİzyonunu
        
        
          müşterİlerİyle buluşturacak
        
        
          Hakan Mısri
        
        
          Nestle  - Türkiye Satış Direktörü
        
        
          Müşteri ve mağaza sayılarını arttıran perakende sektörü şimdiye
        
        
          kadar olduğu gibi yine büyüme trendi gösteriyor. Nestlé olarak
        
        
          biz de, kaliteli ürünlerimizle bu büyümelerde tercih edilen
        
        
          markalarımız ve sosyal sorumluluk projelerimizle tüketicilerimize
        
        
          ulaşmayı amaçlıyoruz. Teknolojik gelişmeler ile e-ticaret alanındaki
        
        
          büyüme potansiyeline istinaden, yatırımlarımızı bu iş modeline de
        
        
          uyumlu hale getirerek genişletiyor ve tüketicilerin Türkiye için yeni
        
        
          bir kanal olan e-ticaret kanalında da tercihi olmak istiyoruz.
        
        
          Alışverişçimiz ve tüketicilerimiz olan perakende sektörünün
        
        
          müşterilerinin, her yıl değişen davranış modellerini, tedarikçi
        
        
          firmaların ve perakendeciler iyi anlamalı ve takip etmelidir. Firmalar
        
        
          ve perakendeciler, bu modellere uygun yapılar oluşturmaları
        
        
          sektörün geleceği açısından önem taşımaktadır. En iyi ürün,
        
        
          en iyi hizmet, en uygun fiyat yapılarının oluşması için ortak
        
        
          çalışmalar kritik rol oynamaktadır. Biz de Nestlé Türkiye olarak iş
        
        
          ortaklarımızla el ele vererek entegre işbirliği çerçevesinde, ticari iş
        
        
          planlarımız doğrultusunda tüketicilerimize daha da yakın olmayı
        
        
          arzu ediyoruz. YZB 2015’in sayesinde Nestlé’nin bu vizyonunu
        
        
          müşterilerimizle buluşturmayı hedefliyoruz.
        
        
          Yenİ ürünler YZB’de
        
        
          görücüye çıkacak
        
        
          Fikret Yıldırıcı
        
        
          Tibet  - İthalat, İhracat ve Kozmetik Satış ve
        
        
          Pazarlama Koordinatörü
        
        
          Yerel zincirlerin perakende sektöründeki önemini tek başlık altında
        
        
          değerlendirmek zor olur. Bu konuyu sektörün tüm oyuncuları açısından
        
        
          açıklamak daha faydalı olacaktır. Tüketiciler açısından yerel marketler hızlı
        
        
          balıklardır. Bununla kast edilen; bu firmaların rekabetçi, hızlı kararlar alabilen,
        
        
          hizmet anlamında tüketicinin ayağına kadar giden kurumlar olduklarıdır. Bu
        
        
          durum tüketiciye konfor, uygun fiyat ve kaliteyi beraberinde getirmektedir.
        
        
          Ekonomi açısından istihdam yaratan, kayıtlı ekonomi vasıtasıyla devlete gelir
        
        
          getiren, yarattığı rekabetle enflasyonu dengede tutan bir kurum olarak yerel
        
        
          marketlerin başı çektiğini görüyoruz.
        
        
          Aynı çatı altında ürettiği ve sattığı ürün kategorisi açısından Türkiye lideri
        
        
          olan firmamız inovasyon açısından da Türkiye’nin sayılı firmalarındandır.
        
        
          Toplamda 80 ayrı kategoriyi üreten ve satan firmamız ana kategoriler olarak ta
        
        
          Bebek Maması, Toz tatlı ve soslar, Tuzlu ve Un, Nişasta ürün grupları, Temizlik,
        
        
          Kozmetik ve Yardımcı ev gereçleri kategorilerinde Türkiye’nin ünlü markaları
        
        
          Arı, Kenton, Bünsa, Ernet, Camsil, Saloon ve Piknik markalarını bünyesinde
        
        
          bulundurmaktadır.
        
        
          2105 yıllında yeni kategorilerde ve mevcut kategorilerimizde gelişmeler
        
        
          sağlayacağız. Bu yıl da YZB’ye yetiştireceğimiz yeni ürünlerimizle sürpriz yapmak
        
        
          amacındayız.
        
        
          gündem
        
        
          36