Page 16 - Perder 45. Sayı
P. 16
ER14

Gİrİşİmcİler
ISEF’de buluştu

T.C. Başbakanlık Tanıtma Fonu Himayesinde, Ankara Uluslararası Girişimcilik Zirvesi ve
Büyükşehir Belediyesi iş birliği ile Vodafone Fikir Fuarı”nda konuşan TPF Başkanı
Çarkı ana sponsorluğunda, ANGİKAD Girişimci İş Mustafa Altunbilek, “Sadece iyi
Kadınları ve Destekleme Derneği (ANGİKAD) ve fikir ya da sadece yeterli finans
Genç Girişim ve Yönetişim Derneği (GGYD) destekleri ile HHB kaynağının işletmeyi ayakta tutmak
Expo Fuar şirketi tarafınca düzenlenen ISEF 2015, Ankara için yeterli olmayacağını; yönetim
ATO Congresium Kongre Sergi Sarayı’nda gerçekleştirildi. biçiminin, atılacak sürdürülebilir
Fuarla eş zamanlı düzenlenen konferanslarda önemli konu adımların ve standardizasyon
başlıkları, sektörün önde gelen konuşmacıları yönetiminde sağlamak üzere kurulacak
pek çok kanaat önderini bir araya getirdi. sistemlerin işletmenin geleceğini
Zirveye katılan Türkiye Perakendeciler Federasyonu Başkanı belirlediğini söyledi.
Mustafa Altunbilek, girişimciliğin, pro-aktif insanların bir
karakter özelliği olduğunu belirterek konuşmasına şöyle olmak üzere yakın çevrelerine, ardından çalışanlarına ve
devam etti: “Bu insanlar, durdukça değil davrandıkça halkalar halinde tüm topluma sira-yet ediyor. Girişimcilik
mutlu oluyor. Kendi işinin başına geçip, fark yarattığında ruhu arttıkça toplumsal yapı değişiyor. Bu ruh, toplumların
iyi hissediyor. Yürümeyi bırakıp koşmaya, durmayı bırakıp dönüşmesinde önemli bir adım oluşturuyor. Risk alıp
davranmaya karar verdikleri için başarılılar. Bu insanlar, başarmak için adım atan, kendi fikrinin ardından yılmaksızın
çevrelerine de ışık oluyor. Ruhlarındaki canlılık önce aileleri yürüyen bu girişimci ruhun tüm dünyaya olduğu gibi
Türkiye’ye kattığı değerlerden de gurur duyuyor. Türkiye
Perakendeciler Federasyonu olarak, bu ruhun arkasında
olduğumuzu belirtmek istiyorum.”

Yarını görebilmek
Altunbilek, perakendeye yatırım yapmak isteyen genç
girişimcilere de tavsiyelerde bulundu: “Öncelikle
müşterilerinizin alışkanlıklarını ve trendleri iyi takip edin.
Her müşteriye aynı hizmeti sunarsanız hata yaparsınız.
Müşterinizi doğru okumalısınız. Bulunduğunuz lokasyona
bağlı olarak hizmet vereceğiniz müşteri profilini iyi
gözlemleyin ve mutlaka o kitleye özel hizmetler üretin.
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21