Page 24 - Perder 45. Sayı
P. 24
ER22

Şehzade’den yenİ bİr discount daha…

SKayseri PERDER üyesi Şehzade, discount konseptli 3’üncü mağazasını açtı.
ehzade, Necip Fazıl Mahallesi’nde discount konseptiyle açmış olduğu 3’üncü mağazasıyla toplamda 28 mağazaya ulaştı.
Şehzade Grup Yönetim Kurulu Başkanı Selahattin Kılıç, “Bölge halkının alışveriş alışkanlıklarını ve bölge kültürünü
iyi analiz ederek, bölge halkına beklemiş olduğu hizmeti sunmak bizi perakendede lider konuma taşıdı. Bu konudaki
tecrübemizi discount konseptine aktararak Dip10 markası altında bölge halkına hizmet vermeyi ve perakende
sektöründe yakaladığımız başarıyı discount sektöründe de yakalamayı hedefliyoruz” dedi. Necip Fazıl mağazası, 300 metrekare
satış alanı, 5 personel ve 2 yazarkasa ile hizmet veriyor.

Lİderlİk Gelİşİm Programı tamamlandı

Ankara PERDER üyesi mağaza yöneticilerinin katılımıyla gerçekleştirilen

ALiderlik Gelişim Programı kapsamında 6.grup eğitimleri tamamlandı.
nkara PERDER tarafından, yönetici yetkinliklerini geliştirmek ve kurumları geleceğe taşıyacak lider
yöneticiler yetiştirmek amacıyla gerçekleştirilen Liderlik Gelişim Programı kapsamında 4., 5., ve 6.grup
eğitimleri tamamlandı. Eğitimler, Eğitmen Sinan Asılyazıcı ve Psikolog Yılmaz Gürkan tarafından verildi.
ATO salonunda yapılan eğitim programı kapsamında, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Satış Teknikleri
ile Mağaza Yöneticileri İçin İK Uygulamaları eğitimi verildi. Kendilerine verilen görevi takım oyunu içerisinde
gerçekleştirmesi istenilen katılımcılar, oynadıkları eğitici oyunlarla; dinleme-anlama, ekibini tanıma, liderlik,
kaliteli iş üretme, hedef odaklı çalışma vb. pek çok yetkinliklerini ifade etme imkânı buldular.
Zaman zaman takım oyunlarıyla gerçekleştirilen eğitimde, Motive edici ve yetenekleri geliştirici stres var mıdır?,
Stres düzeyindeki artış sonrasında oluşan davranışlar nelerdir ve stres düzeyi nasıl kontrol edilebilir?, Hayır
demek neden önemli?, Zaman yönetiminde zaman tuzakları nelerdir ve nasıl başa çıkılır?, Gelişmek isteyen
yönetici stres karşısında ne yapmalı?, Motivasyonda, iletişim ve geri bildirimin önemi gibi konular ele alındı.
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29