Page 8 - Perder 45. Sayı
P. 8
ER6

Altunbİlekler,
çalıştaylarını
sürdürüyor

Altunbilekler Müşteri Hizmetleri
Çalıştayı ve Genişletilmiş Koordinasyon
Toplantısının ikincisi yapıldı.

Altunbilekler, “Daha İyisi İçin” çalıştaylar şunları söyledi: “Üçer aylık periyotlarla yapılacak olan
düzenlemeye devam ediyor. Müşteri Hizmetleri Genişletilmiş Koordinasyon Toplantısı’nın ikincisini
Çalıştayı ve Genişletilmiş Koordinasyon gerçekleştirdik. Ortaya çıkan sonuçlardan son derece
Toplantısının ikincisi gerçekleştirildi. Ankara memnunum. Artık analiz edilmiş verilerle, stratejik
Mövenpick Otel’de yapılan çalıştay iki gün sürdü. hedeflerimize, doğru adımlarla ilerlediğimizi görmekten
Toplantıların ilk gününde, Altunbilekler Yönetim Kurulu mutlu oldum. Bugünlere gelebilmek için her zaman çok
üyeleri, Bölge Müdürleri, Departman Müdürleri ve Mağaza çalıştık ve hep müşteri odaklı olmaya özen gösterdik. Yıllar
müdürlerinin katılımıyla Müşteri Hizmetleri Çalıştayı önce çıktığımız bu yolda 2015 yılında yeni bir döneme,
düzenlendi. Pamir Danışmanlık’ın Kurucusu Tahsin Pamir ‘Daha iyisi için’ sloganıyla girdik. Bu kapsamda şirketin
başkanlığında 4 oturumda gerçekleştirilen çalıştayda, “Daha her biriminde daha iyisini hedefliyoruz. Bugün geldiğimiz
iyisi için” müşterilere verilen hizmetler konusunda yeni noktada işimizin ticari sonuçlarını net olarak görebilmenin
fikirler üzerinde beyin fırtınası yapıldı. Organizasyonun ikinci mutluluğunu yaşıyorum. Şirketimiz her yıl gelişerek daha
gününde 2015 yılı ikinci çeyrek sonuçları değerlendirildi. iyiye gitmekte ve sektöre de artı değer katan projeler
Altunbilekler Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Altunbilek, üretmektedir.”
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13