Perder Dergisi 42. Sayı - page 36

Yerel perakendecİlerİn desteğİnİ
hep yanımızda hİssettİk
Yüksel Danacı
Bağdat Baharat - Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
Türkiye Perakendeciler Federasyonu kurulduğu günden bugüne yerel zincirlerin
en önemli ihtiyacı olan birlik ve beraberliği sağlayarak, birlik olunduğunda nelerin
başarılabileceğini göstermiş ve sivil toplum örgütlerinin önemini kanıtlamıştır.
Rekabetin gittikçe acımasızlaştığı bir ortamda bu birliktelikten doğan sinerji ile
yerel perakende büyümesini sürdürüp gelişerek, rekabette geride kalmamayı
başarmıştır. Bundan sonra da TPF’nin çalışmalarının her geçen gün daha da
gelişeceğine inanıyorum. %100 yerli sermayeli, yerli üretici olarak biz de markamızın
ve firmamızın bugüne gelmesinde yerel perakendeci dostlarımızın desteğini hep
yanımızda hissettik. Türkiye’nin batısından doğusuna, en uzak ilçelerine kadar
ulaştırdığımız ürün ve hizmet kalitemizle biz de yerel perakendecilerimizin büyüme
adımlarında onlara hep destek olmaya özen gösterdik.
Bağdat Baharat olarak resmi sponsorluğunu üstlendiğimiz bu organizasyonda,
perakendeci dostlarımızla bir araya gelmek, onları dinlemek, kendimizi dinletmek,
sektör ve firmamızla ilgili değerli görüş ve önerilerini almak, yeni ürünlerimizi
tanıtarak ticari ilişkilerimizi güçlendirmek ve sürdürülebilir kılmak ve yerel
perakendecilerin her zaman olduğu gibi yanında olan bir marka olduğumuzu tekrar
vurgulamak, bu organizasyonun sağlayacağı kazanımlar olacaktır.
Eczacıbaşı, markalarını
büyütecek
Alp Karahan
Eczacıbaşı Girişim - Geleneksel Kanal Satış Direktörü
Ulusal zincirlerin her geçen yıl payını artırdığı hızlı tüketim sektöründe yerel
zincirlerin desteklenmesine Girişim Pazarlama olarak önem göstermekteyiz.
Hem kuruluş, raporlama ve takiplerimizde hem de aksiyon planlarımızda,
yerel ve scantrack müşterilerimiz bulunurluk, görünürlük ve stok
yönetiminde kapsamlı olarak takip edilmektedir.
Hızlı tüketim sektöründeki lider satış ve dağıtım şirketi olarak
tüketicilerimize her zaman en iyi kalite ürünleri sunmak ve kaliteden asla
ödün vermemek temel prensibimizdir. Bununla beraber tüm iş ortaklarımız
için kârlı ve katma değerli ürünleri sunmaya devam edeceğiz. UNI
markamızda Islak havlu grubunda ulaştığımız pazar liderliğini, markanın
toplamında ulaşmak için kozmetik tarafına odaklanacağız. Ayrıca 2014’te
satmaya başladığımız gıda markalarımızı büyüterek (Heinz ve Bahlsen)
Türkiye pazarında hak ettiği yere taşımayı hedefliyoruz. Selpak markasında
Yetişkinbezi (inkontinans) yatırımlarımız devam edecektir. YZB’de bu ürün
portföyümüzü de ön plana çıkaracağız."
gündem
34
1...,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35 37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,...140
Powered by FlippingBook