Perder Dergisi 42. Sayı - page 38

Nestle, vİzyonunu
müşterİlerİyle buluşturacak
Hakan Mısri
Nestle - Türkiye Satış Direktörü
Müşteri ve mağaza sayılarını arttıran perakende sektörü şimdiye
kadar olduğu gibi yine büyüme trendi gösteriyor. Nestlé olarak
biz de, kaliteli ürünlerimizle bu büyümelerde tercih edilen
markalarımız ve sosyal sorumluluk projelerimizle tüketicilerimize
ulaşmayı amaçlıyoruz. Teknolojik gelişmeler ile e-ticaret alanındaki
büyüme potansiyeline istinaden, yatırımlarımızı bu iş modeline de
uyumlu hale getirerek genişletiyor ve tüketicilerin Türkiye için yeni
bir kanal olan e-ticaret kanalında da tercihi olmak istiyoruz.
Alışverişçimiz ve tüketicilerimiz olan perakende sektörünün
müşterilerinin, her yıl değişen davranış modellerini, tedarikçi
firmaların ve perakendeciler iyi anlamalı ve takip etmelidir. Firmalar
ve perakendeciler, bu modellere uygun yapılar oluşturmaları
sektörün geleceği açısından önem taşımaktadır. En iyi ürün,
en iyi hizmet, en uygun fiyat yapılarının oluşması için ortak
çalışmalar kritik rol oynamaktadır. Biz de Nestlé Türkiye olarak iş
ortaklarımızla el ele vererek entegre işbirliği çerçevesinde, ticari iş
planlarımız doğrultusunda tüketicilerimize daha da yakın olmayı
arzu ediyoruz. YZB 2015’in sayesinde Nestlé’nin bu vizyonunu
müşterilerimizle buluşturmayı hedefliyoruz.
Yenİ ürünler YZB’de
görücüye çıkacak
Fikret Yıldırıcı
Tibet - İthalat, İhracat ve Kozmetik Satış ve
Pazarlama Koordinatörü
Yerel zincirlerin perakende sektöründeki önemini tek başlık altında
değerlendirmek zor olur. Bu konuyu sektörün tüm oyuncuları açısından
açıklamak daha faydalı olacaktır. Tüketiciler açısından yerel marketler hızlı
balıklardır. Bununla kast edilen; bu firmaların rekabetçi, hızlı kararlar alabilen,
hizmet anlamında tüketicinin ayağına kadar giden kurumlar olduklarıdır. Bu
durum tüketiciye konfor, uygun fiyat ve kaliteyi beraberinde getirmektedir.
Ekonomi açısından istihdam yaratan, kayıtlı ekonomi vasıtasıyla devlete gelir
getiren, yarattığı rekabetle enflasyonu dengede tutan bir kurum olarak yerel
marketlerin başı çektiğini görüyoruz.
Aynı çatı altında ürettiği ve sattığı ürün kategorisi açısından Türkiye lideri
olan firmamız inovasyon açısından da Türkiye’nin sayılı firmalarındandır.
Toplamda 80 ayrı kategoriyi üreten ve satan firmamız ana kategoriler olarak ta
Bebek Maması, Toz tatlı ve soslar, Tuzlu ve Un, Nişasta ürün grupları, Temizlik,
Kozmetik ve Yardımcı ev gereçleri kategorilerinde Türkiye’nin ünlü markaları
Arı, Kenton, Bünsa, Ernet, Camsil, Saloon ve Piknik markalarını bünyesinde
bulundurmaktadır.
2105 yıllında yeni kategorilerde ve mevcut kategorilerimizde gelişmeler
sağlayacağız. Bu yıl da YZB’ye yetiştireceğimiz yeni ürünlerimizle sürpriz yapmak
amacındayız.
gündem
36
1...,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37 39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,...140
Powered by FlippingBook