Haberler

YMH başlıyor!


Bu yıl ikinci kez düzenlenecek olan Yerli Market Haftası, yerel marketler ile üretici firmaları bir araya getirerek güçlü bir sinerji oluşturmayı hedefliyor.

31 Ocak-1 Şubat tarihlerinde Hilton Convention Center’da ikinci kez gerçekleYMH-logo-2017şecek olan etkinlik, üretici, tedarikçi ve İstanbul PERDER’e üye olan yerel perakende zincirlerini aynı çatı altında buluşturacak. Yerel ve yerli işletmelerin birbirlerini tanımaları, dayanışma kurmaları ve sektöre olumlu yönde katkıda bulunabilmeleri maksadıyla oluşturulan sivil toplum örgütü PERDER ve PİN Grup iş birliğiyle gerçekleştirilen Yerli Market Haftası üretici firmalar ve yerli maket zincirleri arasındaki sinerjiyi artırmayı hedefliyor.

İstanbul PERDER Başkanı Ramazan Ulu,  “Geçen yıl ilkini yapmamıza rağmen etkinlik sektörde çok büyük etki yarattı. Özellikle yerellere ulaşamadığı söyleyen tedarikçilerimizin satış müdürleri ile perakendecilerin satın alma müdürlerini bir araya getirmemiz sektörden fazlasıyla olumlu not aldı. Etkinlik sonrası yaptığımız araştırmalar ve değerlendirmelerle projenin geliştirilerek devam etmesine karar verdik ve bu yıl da ikincisini gerçekleştireceğiz” dedi.

B2B görüşmeleri çok önemsiyoruz

Tedarikçi firmalardan oldukça olumlu dönüşler aldıklarını belirten Ulu, “Etkinliği öne çıkaran en önemli konu B2B iş görüşmeleridir. Hem bizi hem de tedarikçimizi mutlu eden en hassas nokta da budur” diyerek, Yerli Market Haftası’nın sektöre sağladığı desteğe vurgu yaptı.

 

Bizler sektörün sigortasıyız

Yıl içinde sektörün önemli isimleriyle bir araya gelip nasıl daha faydalı olunabileceğine dair değerlendirmeler yaptıklarını belirten Ulu, cümlesini şöyle bitirdi:  “Çünkü bizler perakendenin sigortasıyız. Geçen yıl gerçekleştirdiğimiz etkinliğin teması  “BİRLİKTE GÜÇLÜYÜZ” idi. Bu yılın tema başlığı ise “PAYLAŞMAK” olacak.