Haberler

Bana Kalbini Ver


08 Mart 2017

Özhan Marketler Zinciri, şiddete maruz kalan kadınlara yönelik bir proje geliştirdi. Proje ile şiddet gören kadınlara unlu mamuller ve pastacılık eğitimleri vererek, bir meslek sahibi olmalarını ve kendi ayakları üzerinde durabilmeleri amaçlanıyor.

Özhan Marketler Zinciri’nin sosyal sorumluluk çalışması kapsamında ‘Bana Kalbini Ver’ ismiyle başlWhatsApp Image 2017-03-08 at 11.11.50 (3)atmış olduğu proje çok konuşuluyor. Şiddet gören kadınlara, unlu mamuller ve pastacılık eğitimleri vererek meslek edinmelerini sağlayan projenin duyurusu dijital platformda ilerliyor. Kadına yönelik şiddete karşı farkındalık oluşturan Bana Kalbini Ver, Mor Salkım Kadın Dayanışma Derneği, Muradiye Rotary Kulübü, Kadın Ekonomi Platformu ve Algida gibi destekçilerle ilerliyor.
Özhan Marketler Zinciri’nin sosyal medya hesaplarından yayınlanan kadına şiddete karşı farkındalık oluşturmayı amaçlayan videolar şimdiden yüzbinlerce kişiye ulaştı. Şiddet gören kadınların hayata tutunabilmeleri ve ekonomik özgürlüklerini kazanabilmeleri adına onlara verilecek mesleki eğitimlere önümüzdeki günlerde başlanması planlanıyor. Mesleki eğitimlerini tamamlayıp sertifikalarını alan kadınlara iş bulma imkanı da sağlanacak. Ayrıca Özhan’da satılan Algida ürünlerinin geliriyle de projeye katkı sağlanıyor.

Özhan Marketler Zinciri Reklam ve Halkla İlişkiler Sorumlusu Ayşen Yılmaz, “Kadına gösterilen şiddet, maalesef ki toplumumuzda kanayan bir yara. Biz de bu soruna dikkat çekmek için Bana Kalbini Ver’i oluşturduk. Bu anlamlı rojede yer almaktan çok mutluyuz. Güzel geri dönüşler alıyoruz. Destekleyen herkese teşekkürler. Algida ürünlerinden satın alan herkes projemize destek verebilir” dedi.

Detaylı bilgi için: www.banakalbiniver.com