Page 14 - Perder Dergisi 43. Sayı
P. 14
ER12 Tatsen Feshane Sektörel Başarı ödülü
günlerİnde Peynİrcİ Baba’nın
Ordu Tanıtım Günleri kapsamında, Feshane Uluslararası Fuar Kongre ve Kültür Yerel ve Bölgesel Televizyonlar Birliği’nin 2014 yılının en iyilerini belirledikleri, 28
Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlik çok sayıda yerli markayı buluşturdu. Kısa bir kategoride hazırlanan ödüller sahiplerini buldu. 2014 yılının en iyilerinden biri
süre önce Tatsen markasını çıkaran Kalafatlar, Ordu Tanıtım Günleri’ne katıldı ve olan Peynirci Baba, Sektörel Başarı Ödülü kazandı.
yeni ürünlerinin pazarlamasına başladı. Yöre Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ali Keskin, aldıkları bu ödülü 62 Peynirci Baba
Kalafatlar Market Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Kalafat, “İşletmemize ve Mağazası, 3 üretim tesisi ve yaklaşık bin çalışanları adına aldıklarını belirtti.
ürünlerimize güveniyor, ilgi göreceğini biliyorduk. Çünkü yıllardır gıda sektörünün Ödüllerin kendilerini daha çok üretmek, daha kaliteli ürünler sunmak ve daha
içinde olduğumuz için, müşterilerimizin hangi kalitede ürünleri tercih ettiğini fazla insana ulaşmak için heveslendirdiğini belirten Keskin, “Gıda sektöründe
çok iyi öğrendik. Bu sektörün bize sunduğu en büyük avantaj bu oldu diyebilirim. kalıcı bir marka olmanın gururunu yaşıyoruz. O nedenle Yerel ve Bölgesel
Doğrusunu söylemek gerekirse, kısa sürede bu kadar çok geri dönüş alacağımızı Televizyonlar Birliği’nin bu ödülünü önemsiyor ve kendilerine bizi bu ödüle layık
beklemiyorduk” dedi. gördükleri için teşekkür ediyorum” dedi.
Kalafatlar, Tatsen markalı kahvaltılık ürünlerini 62 mağazalı Peynirci Baba, 2014 yılının en iyilerinden
Feshane Tanıtım Günleri’nde görücüye çıkardı. biri olarak Sektörel Başarı ödülünü kazandı.
Kİlpa 33’e ulaştı
Karadeniz PERDER üyesi
Kilpa, 33’üncü mağazasını
açtı.
Kilpa Market, Hopa’da 2’nci, toplamda 33’üncü şubesini
açtı. Açılışa Kilpa Genel Koordinatörü Ahmet Akyüzlü, Genel
Müdürü Rıza Alioğlu da katıldı.
Yeni mağaza 500 metrekare alanda 2 kasa ve 12 çalışan ile
hizmet veriyor.
günlerİnde Peynİrcİ Baba’nın
Ordu Tanıtım Günleri kapsamında, Feshane Uluslararası Fuar Kongre ve Kültür Yerel ve Bölgesel Televizyonlar Birliği’nin 2014 yılının en iyilerini belirledikleri, 28
Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlik çok sayıda yerli markayı buluşturdu. Kısa bir kategoride hazırlanan ödüller sahiplerini buldu. 2014 yılının en iyilerinden biri
süre önce Tatsen markasını çıkaran Kalafatlar, Ordu Tanıtım Günleri’ne katıldı ve olan Peynirci Baba, Sektörel Başarı Ödülü kazandı.
yeni ürünlerinin pazarlamasına başladı. Yöre Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ali Keskin, aldıkları bu ödülü 62 Peynirci Baba
Kalafatlar Market Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Kalafat, “İşletmemize ve Mağazası, 3 üretim tesisi ve yaklaşık bin çalışanları adına aldıklarını belirtti.
ürünlerimize güveniyor, ilgi göreceğini biliyorduk. Çünkü yıllardır gıda sektörünün Ödüllerin kendilerini daha çok üretmek, daha kaliteli ürünler sunmak ve daha
içinde olduğumuz için, müşterilerimizin hangi kalitede ürünleri tercih ettiğini fazla insana ulaşmak için heveslendirdiğini belirten Keskin, “Gıda sektöründe
çok iyi öğrendik. Bu sektörün bize sunduğu en büyük avantaj bu oldu diyebilirim. kalıcı bir marka olmanın gururunu yaşıyoruz. O nedenle Yerel ve Bölgesel
Doğrusunu söylemek gerekirse, kısa sürede bu kadar çok geri dönüş alacağımızı Televizyonlar Birliği’nin bu ödülünü önemsiyor ve kendilerine bizi bu ödüle layık
beklemiyorduk” dedi. gördükleri için teşekkür ediyorum” dedi.
Kalafatlar, Tatsen markalı kahvaltılık ürünlerini 62 mağazalı Peynirci Baba, 2014 yılının en iyilerinden
Feshane Tanıtım Günleri’nde görücüye çıkardı. biri olarak Sektörel Başarı ödülünü kazandı.
Kİlpa 33’e ulaştı
Karadeniz PERDER üyesi
Kilpa, 33’üncü mağazasını
açtı.
Kilpa Market, Hopa’da 2’nci, toplamda 33’üncü şubesini
açtı. Açılışa Kilpa Genel Koordinatörü Ahmet Akyüzlü, Genel
Müdürü Rıza Alioğlu da katıldı.
Yeni mağaza 500 metrekare alanda 2 kasa ve 12 çalışan ile
hizmet veriyor.