Page 9 - Perder Dergisi 43. Sayı
P. 9
7

kontrolünden geçtikten sonra mağazalarımıza soğuk zincirde vakumlu olarak eşlik ederek uğurlamaktan mutluluk duyuyoruz. Kasalarımızda en büyük HABER
gelir. Biz de, etleri müşterilerimizin damak zevkine ve isteğine uygun olarak hassasiyetimiz uzun kuyruklar oluşmasına fırsat vermemek. Kısacası biz
özenle hazırlayıp reyonlarımıza yerleştiririz. Müşterimiz bizi mahallenin Altunbilekler’de müşterimizi bir misafir gibi ağırlıyoruz ve farkımızı da güler
kasabı gibi görür. Reyonda tazeliğini görüp aldığı eti evine gidip açtığında yüzümüzle ortaya koyuyoruz.” diye konuştu.
sürpriz yaşamaz. Tüketici et alırken menşeini sorgulamalı, güvenmediği ürünü
almamalı.” Mutfak annesiyle verimliliği artırıyor
Altunbilekler’in çalışanın verimini arttırmak için hayata geçirdiği projelerinden
“Ürünü önce ben tadarım, beğenmediğimi tavsiye etmem” biri de mutfak anneleri. Mutfak anneleri, çalışanların hem ihtiyaçlarını
Şarküteri reyonunda çalışan Özden Özdemir, “Şarküteri reyonumuzda menşei karşılıyor, hem de motivasyonlarını sağlıyor. Mutfak Annesi Sema Dilliburun,
belli olmayan hiçbir ürünümüz yok. Burada en ucuz ürünümüz bile kalitelidir. “Mesai arkadaşlarımın müşterilerimize daha iyi hizmet edebilmesi için arka
Reyonlarımızda her damak zevkine uygun peyniri, zeytini, et ürünlerini mutfakta ben de onlara hizmet ediyorum, en iyi yemeği hazırlıyorum, en iyi
bulursunuz. Yöresel ve ulusal tüm markaları bulunduruyoruz. Ben müşterimin çayı demliyorum, yorgunluk kahvelerini yapıyorum, hasta arkadaşlarıma nane
damak tadını bilirim. Burada ürünü önce ben tadarım, beğenmediğim hiçbir limon kaynatıyorum, dertlerini dinliyorum. Onların müşteriye daha iyi hizmet
ürünü de tavsiye etmem.” şeklinde konuştu. verebilmeleri için elimden geleni yapıyorum” dedi.

Daha önce hiç çalışmamış kadınları istihdama katıyor
Altunbilekler, fırın personelini ise, daha önce hiçbir iş tecrübesi olmamış
kadınlardan seçerek ve onları iş hayatına katarak büyük bir sosyal sorumluluk
örneği sergiliyor. Bunlardan biri de Altunbilekler’in fırınında her 2 saatte
bir sıcacık ekmek, pasta çıkaran Afide Arslan. “Altunbilekler benim ona
kattığımdan çok daha fazlasını bana kattı” diyen Arslan, “Biz burada
evimizin mutfağında nasıl çalışıyorsak öyle çalışıyoruz. Kendi fırınımızda
Mirabelle markasıyla üretiyoruz. Bu işte ustayız ve ustalığımızı da lezzet
hikâyelerine dönüştürüyoruz. Sıcak ekmek kokularımızla çocukluk hatıralarına
döndürüyoruz müşterilerimizi” diye konuştu.

Hizmette iddialıyız
Kuruyemiş reyon sorumlusu Sonnur Alış da Altunbilekler çalışanlarının bir aile
olduğunu vurguladı. “Müşteri her markette sepetini ortalama aynı fiyatlara
doldururken Altunbilekler’de farklı olarak güleryüz, samimiyet ve iyi hizmeti de
sepetine koyabiliyor. Ürün her yerde bulunur ama biz hizmette iddialıyız” dedi.

Müşteri güler yüz ve samimiyet arıyor
Altunbilekler’in orta reyon şefi Yasemin Bayram, “Altunbilekler benim. Benim
olduğum yerde Altunbilekler var. Altunbilekler’in geleceği de benim” sözleriyle
Altunbilekler çalışanı olarak hissettiklerini paylaştı. Bayram, “Akademi’de
aldığımız eğitimlerle de işimizi sahiplenerek yapmayı öğrendik. Altunbilekler’de
bize yükselme imkânı tanıyor. Bu da bizi motive ediyor” dedi. Bayram, “Bugün
müşteri artık fiyata bakmıyor, güleryüz ve samimiyet arıyor ve biz de ilgi ve
alakamızla onları rahat ettirmeye çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

Müşteri memnuniyeti kasadan zirveye ulaşıyor
Müşterinin mağazadaki son uğrak noktası kasada “Müşteri memnuniyetini
zirveye taşımak bizim görevimiz” diyerek çalışan Amine Ladik Yaman da üç
yıldızlı uzman kasiyerlerden. “Altunbilekler’de müşteriyi güleryüzlü uğurlamak
benim görevim” diyen Yaman, “Kasa sistemimiz son teknolojik yeniliklerle
donatılmış durumda. Ürünleri hızlı ve doğru hesaplıyoruz. Müşterinin
poşetlerini hazırlamalarına yardım ediyoruz, ihtiyaç halinde evlerine kadar
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14