Page 26 - Perder Dergisi 43. Sayı
P. 26
ER24
NİĞDE PERDER
KURULDU
Perakende sektörünün en önemli ve en büyük çatı
örgütü konumunda olan Türkiye Perakendeciler Şirket sayısı olarak 384 üyeye ulaşan Türkiye Perakendeciler
Federasyonu (TPF), sektörü geliştirmek, güçlendirmek, Federasyonu, Niğde PERDER üyelerinin katılımı ile Türkiye
rekabet edebilirlik seviyesine yukarıya taşımak ve genelinde 3713 perakende satış noktasına ulaştı. 2 milyon 500 bin
sektördeki nitelikli eleman sorununu çözmek için çalışmalarını metrekareye yaklaşan alışveriş sahasıyla Türkiye'de yenilikçi bir
tüm hızıyla sürdürüyor. perakende deneyimi sunan TPF, 70 bin kişiye istihdam sağlıyor.
Türkiye genelinde 16 bölge PERDER dernekleriyle, 10 yıla yakın 17’nci PERDER üyesi Niğde’nin yönetim kurulu ise şöyle oluştu;
süredir onlarca çalışmaya hayat veren TPF’nin, 17. PERDER
derneği Niğde oldu. 15 şirket üyesi ve 33 perakende satış noktası Organize perakendenin en önemli
ile çalışmalara başlayan Niğde PERDER’inbaşkanlığına Elit halkası olan yerel zincir marketlerin
Beğendim Yönetim Kurulu Başkanı Musa Koca getirildi. çatı örgütü Türkiye Perakendeciler
Federasyonu (TPF), sektördeki
DAHA İYİ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ yapılanmasını kuvvetlendirmeye
SUNACAĞIZ devam ediyor. Türkiye genelinde
16 Bölge PERDER dernekleriyle
Niğde’nin yerel zincir marketler olarak güçlü bir konumda çalışmalarını sürdüren TPF’nin 17.
olduğunu belirten Niğde PERDER Başkanı Musa Koca, derneği PERDER Niğde kuruldu.
gerçekleşen güç birliği ile öncelikli olarak müşteri odaklı
çalışmaların ele alınacağının altını çizdi. Yerel zincirlerin ciro
olarak yüzde 80’ler ile liderliği göğüslediğini dile getiren Koca,
“Hem Niğde, hem de bölgede ender bir konumdayız. Öncelikli
hedefimiz büyümek değil. Mevcut liderliğimizi korumak,
müşteri odaklı çalışmalarımızı perçinlemek, iç piyasada farklılık
yaratmak. Bugünden başlamak üzere önümüzdeki yıllar için
tüm yönetim kurulu üyelerimiz ile önemli gündem maddeleri
belirledik. Mağaza müdürlerimizden, reyoner ve kasiyere kadar
tüm çalışanlarımızın müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmesi
adına düzenleyeceğimiz eğitimlerle çalışmalarımıza başlayacağız.
Öte yandan herkesin daha kolay alışveriş yapabilmesi adına
dernek üyelerimizin hizmet noktalarındainovatif düzenlemeler
gerçekleştireceğiz. Sadece alışveriş yapmaları için değil, bu
esnada rahat edebilmeleri için düzenlemeler yapıp, daha iyi bir
alışveriş deneyimi sunacağız” dedi.
NİĞDE PERDER
KURULDU
Perakende sektörünün en önemli ve en büyük çatı
örgütü konumunda olan Türkiye Perakendeciler Şirket sayısı olarak 384 üyeye ulaşan Türkiye Perakendeciler
Federasyonu (TPF), sektörü geliştirmek, güçlendirmek, Federasyonu, Niğde PERDER üyelerinin katılımı ile Türkiye
rekabet edebilirlik seviyesine yukarıya taşımak ve genelinde 3713 perakende satış noktasına ulaştı. 2 milyon 500 bin
sektördeki nitelikli eleman sorununu çözmek için çalışmalarını metrekareye yaklaşan alışveriş sahasıyla Türkiye'de yenilikçi bir
tüm hızıyla sürdürüyor. perakende deneyimi sunan TPF, 70 bin kişiye istihdam sağlıyor.
Türkiye genelinde 16 bölge PERDER dernekleriyle, 10 yıla yakın 17’nci PERDER üyesi Niğde’nin yönetim kurulu ise şöyle oluştu;
süredir onlarca çalışmaya hayat veren TPF’nin, 17. PERDER
derneği Niğde oldu. 15 şirket üyesi ve 33 perakende satış noktası Organize perakendenin en önemli
ile çalışmalara başlayan Niğde PERDER’inbaşkanlığına Elit halkası olan yerel zincir marketlerin
Beğendim Yönetim Kurulu Başkanı Musa Koca getirildi. çatı örgütü Türkiye Perakendeciler
Federasyonu (TPF), sektördeki
DAHA İYİ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ yapılanmasını kuvvetlendirmeye
SUNACAĞIZ devam ediyor. Türkiye genelinde
16 Bölge PERDER dernekleriyle
Niğde’nin yerel zincir marketler olarak güçlü bir konumda çalışmalarını sürdüren TPF’nin 17.
olduğunu belirten Niğde PERDER Başkanı Musa Koca, derneği PERDER Niğde kuruldu.
gerçekleşen güç birliği ile öncelikli olarak müşteri odaklı
çalışmaların ele alınacağının altını çizdi. Yerel zincirlerin ciro
olarak yüzde 80’ler ile liderliği göğüslediğini dile getiren Koca,
“Hem Niğde, hem de bölgede ender bir konumdayız. Öncelikli
hedefimiz büyümek değil. Mevcut liderliğimizi korumak,
müşteri odaklı çalışmalarımızı perçinlemek, iç piyasada farklılık
yaratmak. Bugünden başlamak üzere önümüzdeki yıllar için
tüm yönetim kurulu üyelerimiz ile önemli gündem maddeleri
belirledik. Mağaza müdürlerimizden, reyoner ve kasiyere kadar
tüm çalışanlarımızın müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmesi
adına düzenleyeceğimiz eğitimlerle çalışmalarımıza başlayacağız.
Öte yandan herkesin daha kolay alışveriş yapabilmesi adına
dernek üyelerimizin hizmet noktalarındainovatif düzenlemeler
gerçekleştireceğiz. Sadece alışveriş yapmaları için değil, bu
esnada rahat edebilmeleri için düzenlemeler yapıp, daha iyi bir
alışveriş deneyimi sunacağız” dedi.