Page 29 - Perder Dergisi 43. Sayı
P. 29
27
HABER
Müdür Yardımcısı Öznur Altunbilek, “Her mağazamızda Ramazan işletmelerin tercih ettiği alışveriş çeklerine perakendede de bir
köşeleri oluşturduk. Teşhir alanlarımızda iftariyeliklerimiz, sahurluk talep oluştu. Ramazan kolileri talebinde yüzde 30’luk bir azalma
ürünlerimiz yer alacak. Tatlılar, güllaçlar, hepsi kendi üretimimiz söz konusu. Artık müşterimiz belirli ürünler yerine yardımda
olan Mirabelle markası ile sofralara ulaşacak. Çok çeşitli ve bulunacağı kişilerin istediği veya ihtiyaç duyduğu ürünleri
farklı damak zevklerine uygun hurma, peynir ve zeytin çeşitleri, alabilmesi için hediye kartı olarak adlandırılan alışveriş çeklerini
akşam saatlerinde ise sıcak pidemiz mağazalarımızda satışta kullanmayı tercih ediyor. Bu nedenle biz de bu yıl Ramazan
olacak. Şerbet gibi Ramazan’a özel ürünlerin yanı sıra hoşaflık Kolisi hazırlamadık. Altunbilekler olarak Ramazan için 40, 60
kuru meyveleri, kuruyemişleri bol ve taze olarak müşterilerimizin ve 100 TL’lik Hediye Kartları oluşturduk. Hediye kartlarında
beğenisine sunuyoruz.” dedi. kurumsal satışlarımız şimdiden başladı. Perakende satışta da
“Ramazan kolisinden Ramazan çekine geçtik” isteyen vatandaşlarımız kasalarımızdan bu hediye kartlarını satın
Altunbilekler olarak bu yıl Ramazan Kolisi yerine hayırsever alarak ihtiyaç sahiplerine ulaştırabilirler. Ayrıca müşterilerimizin
müşterileri için alışveriş çeki hazırladıklarını kaydeden Öznur talebine göre mağazalarımızda kişiye özel Ramazan kolileri de
Altunbilek, şunları aktardı: “Bugüne kadar daha çok kurumsal hazırlayabileceğiz.”
Yerlİ Market Yerli Market Projesi kapsamında,
Projesİ başladı birlik ve beraberliği güçlendirmek
amacıyla her ayın ilk haftası 3 gün
İstanbul PERDER, Yerli Market projesiyle sektöre yenilik getiriyor. boyunca İstanbul PERDER üyesi
Kurulduğu günden bu yana üyelerinin gider kalemlerindeki mağazalarda aynı etkinlikler
maliyetleri en aza indirmek için çeşitli projeler yapan İstanbul yapılacak.
PERDER, artık tüketicisine de eğlenceli ve avantajlı alışveriş
imkânı sunmayı hedefliyor.
Aynı renk altında bir araya gelen yerel market zincirleri, Yerli
Market projesi ile tüketicilere her ayın ilk haftası Salı, Çarşamba
ve Perşembe günleri farklı aksiyonlar sunacak. Tüketicisine her
zaman en iyi kalitede, en iyi hizmeti sunmayı hedefleyen yerel
marketler, bundan sonra da farklı aksiyon ve sosyal sorumluluk
projeleriyle müşterilerine daha yakın olacak.
2006 yılında kurulan ve şu anda perakende sektörünün en önemli
sivil toplum örgütü olan İstanbul PERDER’ de tek bir çatı altında
toplanan yerel market zincirleri
“yerel marketler size yeter” diyerek, hem üreticisine hem de
tüketicisine birlik ve beraberliğin gücünü bir kez daha gösteriyor.
HABER
Müdür Yardımcısı Öznur Altunbilek, “Her mağazamızda Ramazan işletmelerin tercih ettiği alışveriş çeklerine perakendede de bir
köşeleri oluşturduk. Teşhir alanlarımızda iftariyeliklerimiz, sahurluk talep oluştu. Ramazan kolileri talebinde yüzde 30’luk bir azalma
ürünlerimiz yer alacak. Tatlılar, güllaçlar, hepsi kendi üretimimiz söz konusu. Artık müşterimiz belirli ürünler yerine yardımda
olan Mirabelle markası ile sofralara ulaşacak. Çok çeşitli ve bulunacağı kişilerin istediği veya ihtiyaç duyduğu ürünleri
farklı damak zevklerine uygun hurma, peynir ve zeytin çeşitleri, alabilmesi için hediye kartı olarak adlandırılan alışveriş çeklerini
akşam saatlerinde ise sıcak pidemiz mağazalarımızda satışta kullanmayı tercih ediyor. Bu nedenle biz de bu yıl Ramazan
olacak. Şerbet gibi Ramazan’a özel ürünlerin yanı sıra hoşaflık Kolisi hazırlamadık. Altunbilekler olarak Ramazan için 40, 60
kuru meyveleri, kuruyemişleri bol ve taze olarak müşterilerimizin ve 100 TL’lik Hediye Kartları oluşturduk. Hediye kartlarında
beğenisine sunuyoruz.” dedi. kurumsal satışlarımız şimdiden başladı. Perakende satışta da
“Ramazan kolisinden Ramazan çekine geçtik” isteyen vatandaşlarımız kasalarımızdan bu hediye kartlarını satın
Altunbilekler olarak bu yıl Ramazan Kolisi yerine hayırsever alarak ihtiyaç sahiplerine ulaştırabilirler. Ayrıca müşterilerimizin
müşterileri için alışveriş çeki hazırladıklarını kaydeden Öznur talebine göre mağazalarımızda kişiye özel Ramazan kolileri de
Altunbilek, şunları aktardı: “Bugüne kadar daha çok kurumsal hazırlayabileceğiz.”
Yerlİ Market Yerli Market Projesi kapsamında,
Projesİ başladı birlik ve beraberliği güçlendirmek
amacıyla her ayın ilk haftası 3 gün
İstanbul PERDER, Yerli Market projesiyle sektöre yenilik getiriyor. boyunca İstanbul PERDER üyesi
Kurulduğu günden bu yana üyelerinin gider kalemlerindeki mağazalarda aynı etkinlikler
maliyetleri en aza indirmek için çeşitli projeler yapan İstanbul yapılacak.
PERDER, artık tüketicisine de eğlenceli ve avantajlı alışveriş
imkânı sunmayı hedefliyor.
Aynı renk altında bir araya gelen yerel market zincirleri, Yerli
Market projesi ile tüketicilere her ayın ilk haftası Salı, Çarşamba
ve Perşembe günleri farklı aksiyonlar sunacak. Tüketicisine her
zaman en iyi kalitede, en iyi hizmeti sunmayı hedefleyen yerel
marketler, bundan sonra da farklı aksiyon ve sosyal sorumluluk
projeleriyle müşterilerine daha yakın olacak.
2006 yılında kurulan ve şu anda perakende sektörünün en önemli
sivil toplum örgütü olan İstanbul PERDER’ de tek bir çatı altında
toplanan yerel market zincirleri
“yerel marketler size yeter” diyerek, hem üreticisine hem de
tüketicisine birlik ve beraberliğin gücünü bir kez daha gösteriyor.