Page 32 - PERDER 36
P. 32
ndem30

Abdullah Eriş

Erişler Gıda
Perakende Grubu Genel Müdürü
Geleneksel, yerel ve ulusal kanal olarak değerlendirmeye aldığımızda 2000’li
yıllardan başlayan; güçlü finansal yapılı, rekabetçi, müşteri tercihlerinin
ön planda tutulduğu; etkili ve doğru yönetici seçimlerinin yapıldığı Yerel
Zincirlerin önemi her geçen yıl artmaktadır. Doğru yönetici, yönetim,
rekabet ve müşteriyi tanıma ile tüketici ihtiyaçlarının farklı kanallarla
sağlanmasının önüne geçilecektir. Erişler Gıda olarak tüketici tercih ve
gelişimlerine uygun, doğal ve sağlıklı ürün çalışmalarımız 2016 yılında
da devam edecektir. Ülkemiz için yeni olan Noodle kategorisindeki
çalışmalarımıza ve paket un pazarına getirmiş olduğumuz yeniliklere
ilave sıvıyağ pazarına katmak istediğimiz soğuk pres sıvı yağ çeşitlerimizi
2016 yılında tüketicilerimizin beğenisine sunacağız.

Evrim Öztürk

Modern Kanal Satış Geliştirme Müdürü
ETİ
Son yıllarda sektör genelinde düşen büyüme hızı, artan rekabet ve
maliyetlerle birlikte verimliliğin öneminin arttığı bir dönemi yaşıyoruz.
Ülke genelinde hızlı ekonomik büyümenin yaşandığı önceki dönemde yerel
zincirler bu büyümenin lokomotifliğini yapmıştı. Yerel zincirlerin bundan
sonra da rekabette güçlü oldukları alanları kaybetmeden operasyonlarını
daha verimli hale getirmesi gerektiğini düşünüyoruz. Bu doğrultuda bizim
ETİ olarak üstlenmek istediğimiz rol, bugüne kadar olduğu gibi bundan
sonra da bulunduğumuz kategorilerde hem büyümeye hem de verimlilik
artışına liderlik etmek. YZB 2016’yı da bu doğrultuda oluşturduğumuz
stratejilerimizi perakendeci iş ortaklarımızla paylaşmak ve fikir alışverişi
yapmak için önemli bir platform olarak görüyoruz.
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37