Özhan Market’e iki ödül birden
29 Mayıs 2017
Özhan Marketler Zinciri’nin ‘Dijital İnsert’ projesi, Bursa Halkla İlişkiler Derneği’nin düzenlediği HİÇ Ödül Gecesi’nde iki dalda ödüllendirildi.
Özhan müşterilerinin tek tek analiz edilerek, onların beklentilerine uygun içerikler, kampanyalar ve çalışma biçimleri oluşturulup, müşterilerin isteklerine doğru karşılık verilen çalışma ‘Dijital İnsert’ bu yıl, Bursa Halkla İlişkiler Derneği tarafından beşincisi düzenlenen HİÇ Ödülleri yarışmasında yılın “En İyi Dijital PR Projesi’ ve ‘En İyi Pazarlama İletişimi Projesi’ dalında 2 ödülün sahibi oldu.
Müşterilere hitap etmeyen kampanyalara maruz bırakan geleneksel pazarlama sisteminden çıkartarak Özhan Dijital Insert sisteminin bir yıl boyunca en aktif pazarlama aracı olarak kullanıldığına değinen Özhan Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Ayşen Yılmaz, Özhan Marketler Zinciri’nin dijital pazarlama çalışmalarında gösterdikleri çabanın BHİD tarafından ödüllendirmesinden gurur ve mutluluk duyduklarını dile getirdi.
Mesleğin imajını ve toplumda oluşturduğu algıyı geliştirmek adına düzenlenen HİÇ Ödülleri, tüm Türkiye’den kurum ve kuruluşların katılımıyla gerçekleşti. HİÇ Ödülleri’ne bu yıl 10 kategoride, 56 proje katıldı.