TPF, Uluslararası Food Product fuarına tüm PERDER’leri ile katılıyor
05 Şubat 2016
TPF, Türkiye’nin en kapsamlı gıda ve içecek fuarı Anfaş Uluslararası Food Product’a 15 PERDER üyesi ve bölgelerinde marka haline gelen zincir marketlerden oluşan alım heyeti ile katılıyor. Bu yıl 10-13 Şubat tarihleri arasında kapılarını 23. kez aralayacak olan organizasyonda yerel ve zincir marketler, yeni işbirlikleri için 2 bin 500 markanın yöneticisi ile bir araya gelecek.
Perakende sektörünün en önemli ve en büyük çatı örgütü konumunda olan Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF), bu yıl 23. kez kapılarını aralayacak olan Anfaş Uluslararası Food Product’a 15 PERDER üyesi ve bölgelerinde marka haline gelen zincir marketlerden oluşan alım heyeti ile katılıyor. Perakende sektörünün büyümesi ve gelişmesi için çalışmalarını yürüten TPF, 26 ülkeden 45 bin sektör profesyonelini ağırlayacak olan organizasyonda, 2 bin 500 markanın yöneticisi ile bir araya gelecek.
Türkiye’nin en kapsamlı gıda ve içecek fuarı olmasının yanı sıra ülkeler arasındaki ticaret hacmini de güçlendirmeyi hedefleyen Anfaş Uluslararası Food Product’ta TPF üyeleri, fuar alanında oluşturulacak B2B alanda katılımcı firmalar ile bir araya gelecek. Organizasyonun yeni iş ağı ve yeni pazar elde etme açısından hayli önemli olduğunu vurgulayan TPF Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Altunbilek, “Federasyon olarak Türkiye genelinde 3 bin 500’ü aşkın noktada, 2 milyonu aşkın metrekarede müşterilerimize hizmet veriyoruz. Kurulduğumuz ilk günden itibaren iki önemli hedefimiz var. Birincisi Türkiye’ye; sektörümüze değer katmak. İkincisi ise raflarımızdaki tüm ürünleri müşterilerimize uygun fiyata ve kaliteli olarak ulaştırmak. Türkiye’nin en çok istihdam sağlayan üçüncü büyük sektörü olarak, hedeflerimize ulaşabilmemiz için büyümemizi sürdürmeli, iş birliklerimizi artırmalı ve sağlamlaştırmalıyız. Bu yıl Anfaş’la bir ilke imza atarak federasyonumuza bağlı 15 PERDER ve üye market yöneticilerimiz ile geniş bir katılım kararı aldık. ABD’den Japonya’ya, Makedonya’dan Mısır ve Ürdün’e kadar ticaret hacminin genişlemesi için dünyaca ünlü seçkin şirketler ve işadamları Türkiye’yi ziyaret edecek. Federasyon olarak 2 bin 500 markanın katılacağı organizasyonda yoğun bir görüşme trafiğimiz olacak. Bu görüşmeler neticesinde 2016 yılını daha iyi programlayıp, daha verimli bir yıl geçirerek, hedeflerimize bir adım daha yaklaşacağız” dedi.