Page 32 - Perder 45. Sayı
P. 32
2016 KSS yılı
perakende turu
Şahin Sucukları, 2016
yılını Kurumsal Sosyal
Sorumluluk yılı ilan etti.

Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) çalışmalarına 2015 yardım projeleri oldu; ancak, kurumsal olarak, iletişim
yılında Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı ve Kızılay alanına taşımadık. Dolayısıyla, kurumsal olarak bu projenin
ile başlattığı çalışmalar ile adım atan Şahin Sucukları, bizim için de ilk olduğunu söyleyebilirim. İlk KSS Projesi
2016’yı “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Yılı” ilan etti. Şahin olarak Koruncuk ve Kızılay ile birlikte yola çıktık” dedi.
Sucukları Kurumsal İletişim Müdürü Ayşegül Sünbül, Koruncuk ve Kızılay ile yürüttükleri KSS Projeleri’nde,
“Kurumsal Sosyal Sorumluluk Yılı” olarak ilan ettikleri 2016 önceliği “örnek olmaya” verdiklerini vurgulayan Sünbül,
yılında KSS Projeleri üzerine yoğunlaşacaklarını vurguladı. “Biz toplum olarak yardımlaşmayı, paylaşma duygusunu
Koruncuk Vakfı yöneticileriyle 2016 yılına ilişkin hedef ve yitirdiğimizi düşünüyoruz. Bizim gibi geleneksel Anadolu
projeleri görüşmek üzere buluşan Şahin Sucukları Kurumsal firmaları bu konuda hassasiyet gösterirse, örnek oluruz.
İletişim Müdürü Ayşegül Sünbül, “Kendi içimizde yaptığımız Düşünün, orada 121 çocuk var. Bu çocuklar büyüyecek,
hayata atılacaklar. Belki sizi hatırlayacak, sizin yaptığınız işi
hatırlayacaklar.”
KSS Projeleri’nde farkındalık oluşturmanın büyük
önem taşıdığının da altını çizen Sünbül, “İşin özünde
hem farkındalık yaratmak hem de katkıda bulunmak
var. Koruncuk ile de Kızalay ile de biz bir aileyiz; nerede
ihtiyaçları varsa biz oradayız” diye ekledi.

Pazarlama Dİrektörlüğü’ne Eroğlu atandı

Unilever bünyesinde farklı kategori ve bölgelerde 10 yıllık pazarlama ve marka yönetimi
deneyimine sahip olan Alper Eroğlu, yeni görevinde OMO, Domestos, Cif, Yumoş, Rinso,
Sunlight gibi ev ve çamaşır bakım kategorisinin lokomotif markalarının pazarlama
çalışmalarını İstanbul’da bulunan Unilever Türkiye merkez ofisinden yürütecek.

Alper Eroğlu, Unilever Türkiye Alper Eroğlu kimdir?
Ev ve Çamaşır Bakım Kategorisi Alper Eroğlu, 2005 yılında Ortadoğu Teknik Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun
Pazarlama Direktörü olarak görev oldu. Unilever Türkiye ailesine Magnum, Cornetto ve Max markalarından sorumlu Marka
yapmaya başladı. Müdür Yardımcısı olarak katıldı. 2008-2011 yılları arasında Unilever İtalya’da Magnum
Marka Geliştirme Müdürü olarak atandığı yeni rolünde, markanın Orta Doğu, Afrika
ve Avrupa bölgelerini kapsayan birçok uluslararası projesini yönetti. 2011-2014 yılları
arasında Magnum ve Cornetto Global Marka Geliştirme Müdürü olarak, iki markanın da
20 ülkedeki dijital ve sosyal medya aktivitelerinin sorumluluğunu üstlendi. Son olarak
2014-2015 yılları arasında Unilever’in İngiltere’deki merkezinde Axe, Rexona ve Signal
markalarından sorumlu Global Medya Direktörü görevine getirildi.
Unilever vizyonu ile Türkiye’de ve dünyanın farklı pazarlarında uzun yıllardır yönetici
becerilerine güç katan, tüketici ve iletişim trendlerine hâkimiyeti ile yenilikçi bir bakış
açısına sahip olan Alper Eroğlu, Unilever Türkiye Ev ve Çamaşır Bakım Pazarlama
Direktörü olarak görevine başladı.
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37