Page 21 - PERDER 36
P. 21
19
Hayatı kolaylaştıran fİkİrler “Kadın Aklı Hep Farklı, Hayatı Kolaylaştıran perakende turu
Fikirler” kitabının satışından elde edilecek
Koroplast, Eylül 2014’te hayata geçirdiği yalnızca mutfakta değil, yaşamın tüm gelir Koroplast tarafından Kadın Emeğini
her alanında çeşitli tüyoları kapsayan bir rehber niteliğindeki, “Zaman Değerlendirme Vakfı’na (KEDV) bağışlanacak.
Kazan” platformu kapsamında, dokuz bin kadın tarafından paylaşılan
45 bin öneri içerisinden derlenen hayatı kolaylaştıran fikirleri bir kitapta
toplayarak satışa sundu. Bugüne kadar 245 bin üyeye, 1.400.000 ziyaretçiye ulaşan
ve bünyesinde 22 bin hediye dağıtılan “Zaman Kazan” platformu çerçevesinde
“Kadın Aklı Hep Farklı, Hayatı Kolaylaştıran Fikirler” kitabının satışından elde
edilecek tüm gelir Koroplast tarafından Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı
(KEDV)’na bağışlanacak.
Kitapta, gündelik hayatta karşılaşılan 300’ün üzerinde küçük ama vakit alan soruna
yönelik pratik, eğlenceli ve yaratıcı çözüm önerileri bulunuyor. Kadınların günlük
hayattaki iş ve ev arasındaki rutin yoğunluklarının dışına çıkabilmelerini isteyen
ve kendini daima hayatı kolaylaştıran bir marka olarak konumlayan Koroplast,
Zaman Kazan platformuyla kullanıcılara zaman kazandırırken sosyal yaşamlarını
renklendirecek çeşitli sürpriz ve hediyeler sunuyordu. Koroplast, kadınların hayata
dair deneyimlerini pratik fikirlere dönüştürerek, kullanıcılara fayda sağlamayı ve
onlara zaman kazandırmayı hedefleyen Zaman Kazan platformundan derlediği
hayatı kolaylaştıran fikirlerin toplandığı “Kadın Aklı Hep Farklı, Hayatı Kolaylaştıran
Fikirler” kitabıyla okuyucuların hayatlarını daha da kolaylaştırmayı hedefliyor.
Jos De Vries Türkİye’yİ Toraman temsİl edecek
Ahmet Oğuz Toraman, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi
İletişim Sanatları Bölümü’den 1999 yılında mezun oldu. Aynı yıl ekip Perakende sektörünün
arkadaşlarıyla birlikte InterAd, Uluslararası Reklam Yarışması için yakından tanıdığı bir isim
hazırladıkları Bütünleşik Pazarlama İletişimi Kampanyası, dünya olan Ahmet Oğuz Toraman,
ikincisi seçildi. Toraman, 2000 yılında IAA, Uluslararası Reklamcılık Derneği’nden Jos De Vries Türkiye Temsilcisi
‘Pazarlama İletişimi Diploması’ almaya hak kazandı. olarak göreve başladı.
Türkiye’nin 81 ilinin 79’unu ziyaret ederek 3000’e yakın perakendeci ve perakende
tedarikçisiyle yüz yüze görüşme imkânı bulan Toraman, yurtiçinde pek çok
organizasyonun gerçekleşmesinde görev aldı, yurtdışında ise WRC (Dünya
Perakende Kongresi), NRF (Ulusal Perakende Federasyonu), Mapic, Euroshop,
IFFA, Anuga, Anugatech, Eurocis gibi organizasyonlara katılarak bilgileri Türkiye
perakendecileriyle paylaştı.
1986 yılından bu yana mağaza tasarım, strateji ve konsept geliştirme konularında
hizmet veren Hollanda Merkezli Jos De Vries’in Türkiye ile birlikte İspanya,
Rusya ve Almanya ‘da temsilcilikleri bulunuyor.
Jos De Vries’in müşterileri arasında Rewe, Tempo, Penny, Plus, Jumbo, Baumax,
Edeka, Migros, Konzum, Azbuka, Nıck&Son, The Sultan Center gibi uluslararası
perakendeciler bulunuyor.
Hayatı kolaylaştıran fİkİrler “Kadın Aklı Hep Farklı, Hayatı Kolaylaştıran perakende turu
Fikirler” kitabının satışından elde edilecek
Koroplast, Eylül 2014’te hayata geçirdiği yalnızca mutfakta değil, yaşamın tüm gelir Koroplast tarafından Kadın Emeğini
her alanında çeşitli tüyoları kapsayan bir rehber niteliğindeki, “Zaman Değerlendirme Vakfı’na (KEDV) bağışlanacak.
Kazan” platformu kapsamında, dokuz bin kadın tarafından paylaşılan
45 bin öneri içerisinden derlenen hayatı kolaylaştıran fikirleri bir kitapta
toplayarak satışa sundu. Bugüne kadar 245 bin üyeye, 1.400.000 ziyaretçiye ulaşan
ve bünyesinde 22 bin hediye dağıtılan “Zaman Kazan” platformu çerçevesinde
“Kadın Aklı Hep Farklı, Hayatı Kolaylaştıran Fikirler” kitabının satışından elde
edilecek tüm gelir Koroplast tarafından Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı
(KEDV)’na bağışlanacak.
Kitapta, gündelik hayatta karşılaşılan 300’ün üzerinde küçük ama vakit alan soruna
yönelik pratik, eğlenceli ve yaratıcı çözüm önerileri bulunuyor. Kadınların günlük
hayattaki iş ve ev arasındaki rutin yoğunluklarının dışına çıkabilmelerini isteyen
ve kendini daima hayatı kolaylaştıran bir marka olarak konumlayan Koroplast,
Zaman Kazan platformuyla kullanıcılara zaman kazandırırken sosyal yaşamlarını
renklendirecek çeşitli sürpriz ve hediyeler sunuyordu. Koroplast, kadınların hayata
dair deneyimlerini pratik fikirlere dönüştürerek, kullanıcılara fayda sağlamayı ve
onlara zaman kazandırmayı hedefleyen Zaman Kazan platformundan derlediği
hayatı kolaylaştıran fikirlerin toplandığı “Kadın Aklı Hep Farklı, Hayatı Kolaylaştıran
Fikirler” kitabıyla okuyucuların hayatlarını daha da kolaylaştırmayı hedefliyor.
Jos De Vries Türkİye’yİ Toraman temsİl edecek
Ahmet Oğuz Toraman, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi
İletişim Sanatları Bölümü’den 1999 yılında mezun oldu. Aynı yıl ekip Perakende sektörünün
arkadaşlarıyla birlikte InterAd, Uluslararası Reklam Yarışması için yakından tanıdığı bir isim
hazırladıkları Bütünleşik Pazarlama İletişimi Kampanyası, dünya olan Ahmet Oğuz Toraman,
ikincisi seçildi. Toraman, 2000 yılında IAA, Uluslararası Reklamcılık Derneği’nden Jos De Vries Türkiye Temsilcisi
‘Pazarlama İletişimi Diploması’ almaya hak kazandı. olarak göreve başladı.
Türkiye’nin 81 ilinin 79’unu ziyaret ederek 3000’e yakın perakendeci ve perakende
tedarikçisiyle yüz yüze görüşme imkânı bulan Toraman, yurtiçinde pek çok
organizasyonun gerçekleşmesinde görev aldı, yurtdışında ise WRC (Dünya
Perakende Kongresi), NRF (Ulusal Perakende Federasyonu), Mapic, Euroshop,
IFFA, Anuga, Anugatech, Eurocis gibi organizasyonlara katılarak bilgileri Türkiye
perakendecileriyle paylaştı.
1986 yılından bu yana mağaza tasarım, strateji ve konsept geliştirme konularında
hizmet veren Hollanda Merkezli Jos De Vries’in Türkiye ile birlikte İspanya,
Rusya ve Almanya ‘da temsilcilikleri bulunuyor.
Jos De Vries’in müşterileri arasında Rewe, Tempo, Penny, Plus, Jumbo, Baumax,
Edeka, Migros, Konzum, Azbuka, Nıck&Son, The Sultan Center gibi uluslararası
perakendeciler bulunuyor.