Page 26 - PERDER 36
P. 26
ndem24 YZB 2016, PERAKENDE SEKTÖRÜNE
‘VERİMLİLİK’ GETİRECEK
Perakende sektörünün on binlerce paydaşını bir araya getiren Uluslararası Yerel
Zincirler Buluşuyor Konferansı ve Fuarı’nın (YZB) 8’ncisi için geri sayım başladı.
Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) tarafından 13-14 Nisan tarihlerinde
gerçekleştirilecek olan YZB 2016'da, “Perakendede verimlilik” ile “Yarını iyi Kullan”
fikrinden hareketle “Verimlilik” konusu her yönüyle ele alınacak.
Organize perakendenin en önemli halkası olan yerel zincir
marketler, 13-14 Nisan tarihlerinde İstanbul'da Haliç Kongre zincirlerini dev markalarla buluşturacak. Yerli ve yabancı dev markaların
Merkezi'nde 8'inci kez bir araya gelecek. Türkiye Perakendeciler destekleriyle gücüne güç katan YZB 2016'nın bu yılki ana sponsorları ise
Federasyonu (TPF) tarafından düzenlenen Yerel Zincirler Coca-Cola İçecek, Eczacıbaşı, Sütaş, Unilever ve Ülker oldu.
“SEKTÖRE BAŞARI VERİMLİLİKLE GELECEK”
Buluşuyor (YZB) 2016’nın, üreticiden tedarikçiye, perakendecilerden Perakendede var olmanın yollarını üyeleriyle paylaşmayı kendine misyon
sektöre hizmet sunan firmalara kadar on binlerce paydaşı bir araya edinen Türkiye Perakendeciler Federasyonu'nun sürdürülebilir bir başarı
getirmesi bekleniyor. yakalamak, hedef odaklı çözümler üretmek için gerçekleştirdiği çalışmaları
Organize gıda perakendesinin en büyük fuar ve konferans organizasyonu YZB 2016'ya taşıyacaklarını belirten TPF Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa
olan YZB 2016, Globus Fuar ve Kongre Yönetimi tarafından iki günlük bir Altunbilek, şu açıklamayı yaptı:
programla gerçekleştirilecek. Organizasyon önceki yıllarda olduğu gibi "Perakendenin en önemli buluşma noktası olan organizasyonumuzda, her
fuar ve konferans olmak üzere iki ayrı bölümde kapılarını aralayacak. Bu yıl yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün lider firmaları, yeni ürün ve hizmetlerini
"Verimlilik" ana temasıyla sektörün tüm oyuncularını bir araya getirecek interaktif stantlarla ziyaretçilerle buluşturacak. Türkiye'nin yanı sıra
olan etkinlikte; şirketler yeni ürün ve hizmetlerini interaktif stantlarla yüzlerce ülkede operasyonlarını sürdüren yerli ve yabancı markaların
tanıtırken, yerli ve yabancı şirketlerin sektör duayenleri deneyimlerini sponsor olduğu, perakende sektörüne yön veren markaların katılımcı
katılımcılarla paylaşacak. olduğu, sektörün geleceğini şekillendiren sektör duayenlerinin ise
“VERİMLİ MARKET” SEKTÖRLE BULUŞACAK konuşmacı olarak yer aldığı YZB 2016; yine farklı ve sektörümüz açısından
‘Dönüşümü Başlat Geleceği Kazan’ ana temasıyla 2013 yılında ‘İnsan’, yine 'Verimli' bir organizasyon olacak. İş süreçlerinde başarıyı verimlilikle
2014 yılında ‘Marka’ ile sürecin iki aşamasını tamamlayan YZB, 2015 perçinlemek isteyen tüm üyelerimizi, sektördeki tüm paydaşlarımızı,
yılında ‘Teknoloji’ temasıyla hedeflediği dönüşümü tamamladı. YZB ‘Verimlilik’ çalışmalarıyla neler yapabileceğimizi, deneyimlerden neler
2016’da ise ‘Perakendede Verimlilik İle Yarını İyi Kullan!’ sloganından kazanabileceğimizi görmek adına buluşmamıza bekliyoruz."
hareketle ‘Verimlilik’ konusu her yönüyle ele alınacak. Fuar kapsamında SEKTÖR DEVLERİ DESTEKLİYOR
ise lider markaların raf, dolap, sunum ve müşteri yönlendirme, aydınlatma, Yerel Zincirler Buluşuyor, 8'nci yılında da yerli ve yabancı birçok firmanın
elektronik ve otomasyon konularında verimli ürünleri ve çözümleri ‘Verimli desteğiyle kapılarını aralayacak. Hazırlıkların tüm hızıyla sürdüğü YZB
Market’ kurgusuyla sektör profesyonelleri ile buluşturulacak. 2016'nın bu yılki sponsorları ise şöyle gerçekleşti;
REKABETTE VERİMLİLİĞİN GÜCÜ TARTIŞILACAK Ana Sponsorlar: Coca-Cola İçecek, Eczacıbaşı, Sütaş, Unilever, Ülker
Verimliliğin, rekabet gücü için önemli olduğundan hareketle pazarlama, Gala Yemeği Sponsoru: Hayat Kimya
operasyon, iş gücü, finans ve İK yönetiminde verimliliğinin katılımcılarla Kurumsal Sponsorlar: CP, Eti, Fayda, Kebir, Nestlé, Parex, Sleepy, Vissmate
paylaşılacağı YZB 2016’da, Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Cem Tarık Resmi Sponsorlar: Bağdat Baharat, Erpiliç, Hero Baby, Nudo, Pine, Sanset
Yüksel, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ ve Oturum Sponsorları: Balparmak, Lila Kağıt, Meysu, Sera, Verifone
Obase Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Alpay konuşmacı olarak yer alacak. Verimli Market Sponsorları: POS, Üçge
Üretici, yerel zincir ve tüketici üçgeninin köprüsü Yerel Zincirler Buluşuyor Destek Sponsorları: Bahçıvan, Barilla, Cook, Dalan, Danet, Mars
Konferansı ve Fuarı bu yıl da Türkiye'nin dört bir yanından yerel market Madencilik, Pınar Kuruyemiş, Sanpa, Seyidoğlu
‘VERİMLİLİK’ GETİRECEK
Perakende sektörünün on binlerce paydaşını bir araya getiren Uluslararası Yerel
Zincirler Buluşuyor Konferansı ve Fuarı’nın (YZB) 8’ncisi için geri sayım başladı.
Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) tarafından 13-14 Nisan tarihlerinde
gerçekleştirilecek olan YZB 2016'da, “Perakendede verimlilik” ile “Yarını iyi Kullan”
fikrinden hareketle “Verimlilik” konusu her yönüyle ele alınacak.
Organize perakendenin en önemli halkası olan yerel zincir
marketler, 13-14 Nisan tarihlerinde İstanbul'da Haliç Kongre zincirlerini dev markalarla buluşturacak. Yerli ve yabancı dev markaların
Merkezi'nde 8'inci kez bir araya gelecek. Türkiye Perakendeciler destekleriyle gücüne güç katan YZB 2016'nın bu yılki ana sponsorları ise
Federasyonu (TPF) tarafından düzenlenen Yerel Zincirler Coca-Cola İçecek, Eczacıbaşı, Sütaş, Unilever ve Ülker oldu.
“SEKTÖRE BAŞARI VERİMLİLİKLE GELECEK”
Buluşuyor (YZB) 2016’nın, üreticiden tedarikçiye, perakendecilerden Perakendede var olmanın yollarını üyeleriyle paylaşmayı kendine misyon
sektöre hizmet sunan firmalara kadar on binlerce paydaşı bir araya edinen Türkiye Perakendeciler Federasyonu'nun sürdürülebilir bir başarı
getirmesi bekleniyor. yakalamak, hedef odaklı çözümler üretmek için gerçekleştirdiği çalışmaları
Organize gıda perakendesinin en büyük fuar ve konferans organizasyonu YZB 2016'ya taşıyacaklarını belirten TPF Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa
olan YZB 2016, Globus Fuar ve Kongre Yönetimi tarafından iki günlük bir Altunbilek, şu açıklamayı yaptı:
programla gerçekleştirilecek. Organizasyon önceki yıllarda olduğu gibi "Perakendenin en önemli buluşma noktası olan organizasyonumuzda, her
fuar ve konferans olmak üzere iki ayrı bölümde kapılarını aralayacak. Bu yıl yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün lider firmaları, yeni ürün ve hizmetlerini
"Verimlilik" ana temasıyla sektörün tüm oyuncularını bir araya getirecek interaktif stantlarla ziyaretçilerle buluşturacak. Türkiye'nin yanı sıra
olan etkinlikte; şirketler yeni ürün ve hizmetlerini interaktif stantlarla yüzlerce ülkede operasyonlarını sürdüren yerli ve yabancı markaların
tanıtırken, yerli ve yabancı şirketlerin sektör duayenleri deneyimlerini sponsor olduğu, perakende sektörüne yön veren markaların katılımcı
katılımcılarla paylaşacak. olduğu, sektörün geleceğini şekillendiren sektör duayenlerinin ise
“VERİMLİ MARKET” SEKTÖRLE BULUŞACAK konuşmacı olarak yer aldığı YZB 2016; yine farklı ve sektörümüz açısından
‘Dönüşümü Başlat Geleceği Kazan’ ana temasıyla 2013 yılında ‘İnsan’, yine 'Verimli' bir organizasyon olacak. İş süreçlerinde başarıyı verimlilikle
2014 yılında ‘Marka’ ile sürecin iki aşamasını tamamlayan YZB, 2015 perçinlemek isteyen tüm üyelerimizi, sektördeki tüm paydaşlarımızı,
yılında ‘Teknoloji’ temasıyla hedeflediği dönüşümü tamamladı. YZB ‘Verimlilik’ çalışmalarıyla neler yapabileceğimizi, deneyimlerden neler
2016’da ise ‘Perakendede Verimlilik İle Yarını İyi Kullan!’ sloganından kazanabileceğimizi görmek adına buluşmamıza bekliyoruz."
hareketle ‘Verimlilik’ konusu her yönüyle ele alınacak. Fuar kapsamında SEKTÖR DEVLERİ DESTEKLİYOR
ise lider markaların raf, dolap, sunum ve müşteri yönlendirme, aydınlatma, Yerel Zincirler Buluşuyor, 8'nci yılında da yerli ve yabancı birçok firmanın
elektronik ve otomasyon konularında verimli ürünleri ve çözümleri ‘Verimli desteğiyle kapılarını aralayacak. Hazırlıkların tüm hızıyla sürdüğü YZB
Market’ kurgusuyla sektör profesyonelleri ile buluşturulacak. 2016'nın bu yılki sponsorları ise şöyle gerçekleşti;
REKABETTE VERİMLİLİĞİN GÜCÜ TARTIŞILACAK Ana Sponsorlar: Coca-Cola İçecek, Eczacıbaşı, Sütaş, Unilever, Ülker
Verimliliğin, rekabet gücü için önemli olduğundan hareketle pazarlama, Gala Yemeği Sponsoru: Hayat Kimya
operasyon, iş gücü, finans ve İK yönetiminde verimliliğinin katılımcılarla Kurumsal Sponsorlar: CP, Eti, Fayda, Kebir, Nestlé, Parex, Sleepy, Vissmate
paylaşılacağı YZB 2016’da, Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Cem Tarık Resmi Sponsorlar: Bağdat Baharat, Erpiliç, Hero Baby, Nudo, Pine, Sanset
Yüksel, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ ve Oturum Sponsorları: Balparmak, Lila Kağıt, Meysu, Sera, Verifone
Obase Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Alpay konuşmacı olarak yer alacak. Verimli Market Sponsorları: POS, Üçge
Üretici, yerel zincir ve tüketici üçgeninin köprüsü Yerel Zincirler Buluşuyor Destek Sponsorları: Bahçıvan, Barilla, Cook, Dalan, Danet, Mars
Konferansı ve Fuarı bu yıl da Türkiye'nin dört bir yanından yerel market Madencilik, Pınar Kuruyemiş, Sanpa, Seyidoğlu