Page 24 - PERDER 36
P. 24
akende turu22
Henkel Blendax'ı satın aldı
Henkel, Türkiye’nin ilk şampuan markası olan Blendax’ı satın aldı.
Satın alma ile ilgili olarak açıklama yapan Başkan Yardımcısı
ve Henkel'in Beauty Care İş Biriminden Sorumlu Yönetim
Kurulu Üyesi Hans Van Bylen, "Bu satın alma, gelişmekte olan
piyasalardaki payımızı daha da güçlendirme ve ülkelerdeki güçlü kategorilere
yatırım stratejimizin bir parçasını oluşturuyor. Gelişmekte olan piyasaların
gelecekte de ortalamanın üzerinde büyümeye devam edeceğine inanıyoruz.
Bu markalar Beauty Care iş birimimize çok uygun. Bu ürünler, mevcut temel
saç bakım ürünleri kategorimizi güçlendirecek ve daha fazla genişleme için
bir platform yaratacaktır." şeklinde konuştu. Henkel, Mayıs 2014'te Latin
Amerika'da Pert markasını P&G'den satın almıştı.
Henkel, bilinirlik oranı
yüksek ve lider pozisyondaki
markalarla marka
portföyünü genişletiyor.
Unilever geleceğİn lİderlerİnİ yetİştİrİyor
Unilever In Your Class’ programı ile Unilever Türkiye; Boğaziçi,
Bilkent, İTÜ, Koç, ODTÜ, Özyeğin, Sabancı, TOBB ve Yeditepe
Üniversitesi gibi önde gelen birçok üniversitedeki ders içeriklerinin
güncel olarak şekillenmesine destek veriyor. Bugüne kadar
Unilever’in Pazarlama, Tedarik Zinciri, Finans, İK, Ar-Ge, Kurumsal İletişim
ve Müşteri Geliştirme gibi farklı departmanlarından üst düzey yöneticilerin
katıldığı derslerde, marka yönetiminden sürdürülebilirliğe kadar farklı konular
işlenerek akademik verilerle iş dünyası gerçeklerinin buluşması sağlandı.
Ayrıca simülasyonlar, vaka çalışmaları ve konu anlatımları ile öğrencilerin teori
ile pratiği pekiştirmeleri hedeflendi. Unilever, 'In Your Class' ile Türkiye’nin
önde gelen okullarında 29 ders ile 1.100'ü aşkın öğrencinin sınıfına girdi.
Unilever, ‘In Your Class’
programıyla gençleri iş
dünyasının zorlaşan rekabet
şartlarına hazırlıyor.
Henkel Blendax'ı satın aldı
Henkel, Türkiye’nin ilk şampuan markası olan Blendax’ı satın aldı.
Satın alma ile ilgili olarak açıklama yapan Başkan Yardımcısı
ve Henkel'in Beauty Care İş Biriminden Sorumlu Yönetim
Kurulu Üyesi Hans Van Bylen, "Bu satın alma, gelişmekte olan
piyasalardaki payımızı daha da güçlendirme ve ülkelerdeki güçlü kategorilere
yatırım stratejimizin bir parçasını oluşturuyor. Gelişmekte olan piyasaların
gelecekte de ortalamanın üzerinde büyümeye devam edeceğine inanıyoruz.
Bu markalar Beauty Care iş birimimize çok uygun. Bu ürünler, mevcut temel
saç bakım ürünleri kategorimizi güçlendirecek ve daha fazla genişleme için
bir platform yaratacaktır." şeklinde konuştu. Henkel, Mayıs 2014'te Latin
Amerika'da Pert markasını P&G'den satın almıştı.
Henkel, bilinirlik oranı
yüksek ve lider pozisyondaki
markalarla marka
portföyünü genişletiyor.
Unilever geleceğİn lİderlerİnİ yetİştİrİyor
Unilever In Your Class’ programı ile Unilever Türkiye; Boğaziçi,
Bilkent, İTÜ, Koç, ODTÜ, Özyeğin, Sabancı, TOBB ve Yeditepe
Üniversitesi gibi önde gelen birçok üniversitedeki ders içeriklerinin
güncel olarak şekillenmesine destek veriyor. Bugüne kadar
Unilever’in Pazarlama, Tedarik Zinciri, Finans, İK, Ar-Ge, Kurumsal İletişim
ve Müşteri Geliştirme gibi farklı departmanlarından üst düzey yöneticilerin
katıldığı derslerde, marka yönetiminden sürdürülebilirliğe kadar farklı konular
işlenerek akademik verilerle iş dünyası gerçeklerinin buluşması sağlandı.
Ayrıca simülasyonlar, vaka çalışmaları ve konu anlatımları ile öğrencilerin teori
ile pratiği pekiştirmeleri hedeflendi. Unilever, 'In Your Class' ile Türkiye’nin
önde gelen okullarında 29 ders ile 1.100'ü aşkın öğrencinin sınıfına girdi.
Unilever, ‘In Your Class’
programıyla gençleri iş
dünyasının zorlaşan rekabet
şartlarına hazırlıyor.