
11 Kasım 2014Yerel marketler tüketiciyi koruyor
Son günlerde, yumurta fiyatlarının özellikle büyük marketlerde çok yüksek olduğu yönündeki haberlere istinaden Türkiye Perakendeciler Federasyonu Başkanı Mustafa Altunbilek bir açıklama yaptı. Bu ülkede kazandığını yine bu ülkeye yatıran yerel perakendeciler, mağazalarında sattığı ürünlerde de tüketiciyi düşünmektedir. Hale gelene kadar birçok elden geçen ürün fiyatları, ... devamı

07 Kasım 2014Peynirci Baba Kurtköy’de
İstanbul PERDER üyesi Peynirci Baba Yöresel Kahvaltılık Mağazaları Zinciri, 55’inci şubesini Kurtköy’de açtı. Kurtköy Yenişehir Mahallesi, Millet Caddesi üzerinde açılan Peynirci Baba Kahvaltılık Marketi, yenilenen konseptiyle hizmet vermeye başladı. Yöre ve Peynirci Baba markalarının yanı sıra; Türkiye’nin en kaliteli markalarının kahvaltılık ürünleri ile yöresel ürünler ... devamı

07 Kasım 2014Bursa PERDER Hatıra Ormanı oluşturuldu
Bursa PERDER, diktiği 1000 adet fidan ile hatıra ormanı oluşturdu. Bursa PERDER üyeleri, Büyükorhan’ın Cumapazarı mevkiindeki alana 1000 adet fidan dikerek Bursa PERDER Hatıra Ormanı oluşturdu. Yöre halkının yoğun katılımının sağlandığı dikim etkinliğine; PERDER üyelerinin yanı sıra Büyükorhan Kaymakamı İbrahim Ethem Kazak, Garnizon ve İlçe Jandarma Komutanı Namık Kemal ... devamı

06 Kasım 2014Personel motivasyon toplantısı yapıldı
Bizim Market çalışanları, motivasyon toplantısında yöneticileriyle bir araya geldi. Güneydoğu PERDER üyesi Bizim Market çalışanları, Diyarbakır VsBusiness Otel‘de gerçekleştirilen ‘Personel Motivasyon Toplantısı’nda bir araya geldi. Her yıl geleneksel olarak düzenlenen “Personel Motivasyon Toplantısı”nın açılış konuşmasını yapan Bizim Market Yönetim Kurulu Başkanı Akif ... devamı

04 Kasım 2014Mağaza çalışanları eğitimde
Perakende Akademisi tarafından, İstanbul ve Bursa PERDER üyesi mağazalarda çalışan yöneticilere, şarkütörlere, reyon görevlilerine ve kasiyerlere çeşitli konularda eğitimler verildi. Türkiye Perakendeciler Federasyonu bünyesinde faaliyet gösteren Perakende Akademisi, İstanbul ve Bursa’da gerçekleştirdiği eğitimlerle sektöre fayda sağlamaya devam ediyor. PERDER üyesi mağaza ... devamı

03 Kasım 2014Sektörel basın PERDER’de…
İstanbul PERDER Yönetimi, sektörel basın temsilcilerini ağırladı İstanbul PERDER Yönetimi, sektörel basın temsilcileriyle dernek merkezinde bir araya geldi. Samimi bir sohbet havasında geçen toplantıda, iletişimin ve ilişkilerin devamlılığı için ortak çalışmalar yapılması noktasında görüş birliğine varıldı. İstanbul PERDER Başkanı Ramazan Ulu, “Sizler bizim sesimizsiniz. ... devamı

30 Ekim 2014TPF’nin ikinci Çalıştay’ı Sapanca’da yapıldı
TPF tarafından düzenlenen, perakende sektörüne ve PERDER üyelerine yeni kazanımlar sağlaması hedeflenen Çalıştay’ın ikincisi Sapanca’da yapıldı Türkiye Perakendeciler Federasyonu tarafından, perakende sektörü ve üyeleri için ideal bir geleceğin altyapısını hazırlamak amacı ile Erzurum’dan sonra, 25-26 Ekim tarihlerinde Sapanca’da da bir Çalıştay gerçekleştirildi. Arama ... devamı

23 Ekim 2014TPF’nin ilk Çalıştay’ı yapıldı
TPF tarafından düzenlenen, perakende sektörüne ve PERDER üyelerine yeni kazanımlar sağlaması hedeflenen Çalıştay’ın ilki Erzurum’da yapıldı Türkiye Perakendeciler Federasyonu tarafından, perakende sektörü ve üyeleri için ideal bir geleceğin altyapısını hazırlamak amacı ile 18-19 Ekim tarihlerinde Erzurum’da bir Çalıştay gerçekleştirildi. Arama Konferansı biçiminde ... devamı

08 Ekim 2014Bursa’nın gündemi; künye denetimleri
Bursa PERDER Yönetim Kurulu Üyeleri, Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne gerçekleştirdikleri ziyarette yeni Hal Kayıt Sistemi kapsamında gerçekleşen künye denetimlerini konuştu Yaş sebze ve meyve ticaretinde kayıt dışı ve haksız rekabeti önlemek amacıyla Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın 5957 sayılı yeni Hal Kanunu çerçevesinde, oluşturduğu Hal Kayıt Sistemi ile künye ... devamı

01 Ekim 2014Unilever, PERDER üyelerini ağırladı
Türkiye’nin farklı bölgelerinde faaliyet gösteren PERDER Başkanları ve İstanbul PERDER üyeleri, Unilever yöneticileriyle bir araya geldiler PERDER üyeleri ve üretici firmalar işbirliklerini geliştirmek ve güçlendirmek amacıyla bir araya gelmeye devam ediyor. Bu kapsamda Unilever Türkiye, “Alışverişçiyi Yakalayan Mağaza Modeli” başlıklı konuyu ve araştırma sonuçlarını ... devamı