Page 69 - Perder Dergisi 43. Sayı
P. 69
67
düşen bu anket sonuçlarını raporlayarak istediği zaman kontrol düşünüyoruz. Yazılım ve donanım maliyetinin dışında herhangi yzb 2015
edebildi. Mağaza yetkilisi bu sayede düşük puan alan reyonlara bir maliyeti olmayan, aksine getirisi çok yüksek olan bir proje.
anında müdahalede bulunabildi. 2 ay boyunca uyguladığımız
DijiAnket sonucunda, reyonlarımızda fark edilebilir gelişmeler
oldu. Bunlardan bazılarını şöyle sıralayabiliriz:
• Manav reyonunda üslup problemi olan bir personelimizle
yollarımız ayrıldı.
• Unlu mamuller reyonunda tespit edilen ürün çeşitliliğindeki
eksiklik çeşit ekmeklerin arttırılmasıyla giderildi.
• Kasap reyonunda hijyen koşulları arttırıldı.
• Aylık mağaza müşteri şikâyetlerinde gözle görülür bir azalma
yaşandı.
• Uygulamanın yapıldığı dönem itibari ile müşteri sayısında
artış oldu.
• Reyonlarda ciro artışı sağlandı.
• Ayrıca bu uygulama müşteri memnuniyeti açısından tam not
aldı.
Projemizi uygularken, sadece teknolojiye yakın olmayan
belli bir yaş ortalamasının üzerindeki müşterilerimizde
küçük sıkıntılar yaşandı. Uygulamanın yaşanan problemlere
göre sadeleştirilmesinden sonra bu problemler de ortadan
kalktı. Müşterilerimiz, düşüncelerinin bu tarz bir uygulama ile
önemsenmesinden dolayı memnuniyetlerini dile getirdiler.
Müşteri şikâyetlerinde % 60 azalma olması projemizin başarılı
olduğunu gösteriyor. Oldukça yaralı bir proje olduğunu
düşen bu anket sonuçlarını raporlayarak istediği zaman kontrol düşünüyoruz. Yazılım ve donanım maliyetinin dışında herhangi yzb 2015
edebildi. Mağaza yetkilisi bu sayede düşük puan alan reyonlara bir maliyeti olmayan, aksine getirisi çok yüksek olan bir proje.
anında müdahalede bulunabildi. 2 ay boyunca uyguladığımız
DijiAnket sonucunda, reyonlarımızda fark edilebilir gelişmeler
oldu. Bunlardan bazılarını şöyle sıralayabiliriz:
• Manav reyonunda üslup problemi olan bir personelimizle
yollarımız ayrıldı.
• Unlu mamuller reyonunda tespit edilen ürün çeşitliliğindeki
eksiklik çeşit ekmeklerin arttırılmasıyla giderildi.
• Kasap reyonunda hijyen koşulları arttırıldı.
• Aylık mağaza müşteri şikâyetlerinde gözle görülür bir azalma
yaşandı.
• Uygulamanın yapıldığı dönem itibari ile müşteri sayısında
artış oldu.
• Reyonlarda ciro artışı sağlandı.
• Ayrıca bu uygulama müşteri memnuniyeti açısından tam not
aldı.
Projemizi uygularken, sadece teknolojiye yakın olmayan
belli bir yaş ortalamasının üzerindeki müşterilerimizde
küçük sıkıntılar yaşandı. Uygulamanın yaşanan problemlere
göre sadeleştirilmesinden sonra bu problemler de ortadan
kalktı. Müşterilerimiz, düşüncelerinin bu tarz bir uygulama ile
önemsenmesinden dolayı memnuniyetlerini dile getirdiler.
Müşteri şikâyetlerinde % 60 azalma olması projemizin başarılı
olduğunu gösteriyor. Oldukça yaralı bir proje olduğunu