Page 79 - Perder Dergisi 43. Sayı
P. 79
77

RÖPORTAJ

Hüseyin Şeherli Kalitesiz hammadde ve uygun
MND Gıda Genel Müdürü olmayan formülasyonlar ile
gerçek dışı düşük fiyatlarla pazarı
manipüle ederek, ara toptancıların
ve son tüketicilerin kaliteli ürüne
ulaşmasına engel olan, “merdiven
altı” tabir edilen üretim koşullarına
sahip üreticilerin yarattığı haksız
rekabetin, gıda sektöründeki en
büyük problemlerden biri olduğunu
düşünüyoruz.

problemlerden biri olduğunu düşünüyoruz.
Doğru hamleler ile ticari aktörlerin ve
tüketicilerin bilinçlendirilmesi konusunda
işini doğru yapan tüm üreticilere görev
düşüyor. Ortak bir sorumluluk anlayışıyla
hareket edilirse, bu sorunun kolaylıkla
aşılabileceğini düşünüyoruz. Son yıllardaki
eğilim de bu yönde olumlu gelişmeler
olduğunu gösterir nitelikte.
İhracata yönelik faaliyetleriniz var mı?
Hâlihazırda 32 ülkeye ihracat yapan ve
yurtdışı pazarlarını her yıl artıran bir
firmayız. Türkiye’nin lezzetlerini dünya
sofralarına taşıyor olmaktan duyduğumuz

gurur, bu alandaki gelişimimizin en önemli motivasyon kaynağı.
Yeni ürünleriniz hakkında bilgi verir misiniz?
Lokman Kahvaltılık için inovasyon ve iş geliştirme her şeydir. Özellikle üretilen ürünler özelinde
birçok ilke imza atmış, yenileri için de sürekli bir Ar&Ge çalışması içinde olan firma, sektöründe
takip eden değil; her zaman “trend belirleyici” olma özelliğini koruma hedefinde. El değmeden
paketlenmiş 7 ile 8 adet bütün zeytini piknik porsiyonda sunması, Lokman Kahvaltılık
ürünlerinin yenilikçi ve farklı yönüne güzel bir örnek. Firmanın yakın zamanda müşterilerinin
beğenisine sunduğu %40 Bol Fındıklı fındık ezmesi, kahvaltılık sos ve çalışmaları devam
eden zeytin ezmesi yoğun ilgi gördü. 2015 yılını “Yeni Ürünler Yılı” olarak kabul eden Lokman
Kahvaltılık, yıl boyunca önümüzdeki her ay yeni bir ürünü piyasaya sunmayı hedefliyor.
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84