 
          S
        
        
          creenager, yani “Ekran Nesli” Oxford Sözlüğü’ne
        
        
          resmen girmiş yeni bir sözcük. İngilizce “screen:
        
        
          ekran, gösterge” kelimesinden türemiş. Özellikle
        
        
          perakende sektörünü çok yakından ilgilendiriyor.
        
        
          Screenage - Ekran Nesli; mobil cihazlarına sanki bir
        
        
          uzuvlarıymış gibi yapışık yaşayan yenidünya insanlarını,
        
        
          hepimizi anlatıyor. Bilgisayar, internet ve Dijital Çağ
        
        
          Jenerasyonu’nu ifade ediyor.
        
        
          
            Eli, gözü sürekli ekranlarda olan yenidünyanın dijital
          
        
        
          
            alışverişçisi ile perakende…
          
        
        
          Bu çağ insanının, müşterilerin en belirleyici özelliği ellerinin
        
        
          ve gözlerinin sürekli ekranlarda gezinmesi. Aynı anda birden
        
        
          fazla ekran ve sosyal medya aracılığı ile daima online ve
        
        
          etkileşimde olması…Her şeyi #Hashtag’le paylaşmaları. O
        
        
          yüzden bu çağda başarılı olmak, iş-satış yapmak isteyenlerin
        
        
          o ekranlarda (TV, Laptop, Mobil/Akıllı Telefon, Tablet, Akıllı
        
        
          Reklam Panoları, Akıllı/İnteraktif göstergeler) müşterilerle,
        
        
          tüketicilerle buluşması, o ekranlardaki içerikleri çok stratejik
        
        
          yönetmeleri, bunun için mutlaka dijitalleşmeleri…Kısacası
        
        
          yeni teknolojilere adaptasyon şart!
        
        
          KONUK YAZAR
        
        
          106
        
        
          İşletmelerİ
        
        
          geleceğe taşıyacak
        
        
          digital uygulamalar