Page 80 - Perder 45. Sayı
P. 80
PORTAJ78
2016 cİro hedefİ:
50 mİlyon TL
Ev bakım ve temizlik ürünleri kategorisinde 2015 yılı Mart ayında
%100 yerli sermaye ile kurulan Vissplus Tüketim Ürünleri gerekiyordu. Konusunda uzman ajanslarımız ile yaptığımız çalışmalar
Sanayi ve Ticaret A.Ş. pazara iddialı girdi. 2015 yılı Nisan ayında, sonucu marka ismimiz ortaya çıktı ve içimize çok sindi. 8 aydır bu marka
operasyonlarına start veren firma, 7-8 aylık süre içinde ürün için çok emek verdiğimiz ve her günümüz bu marka ile geçtiği için
geliştirme çalışmalarını tamamladı. Kasım başı itibari ile ürünleri piyasaya bize markamızın ismi şu anda çok sıcak geliyor. Umarım Türk halkı da
vermeye başlayan Vissplus, pazardaki en inovatif marka olmayı hedefliyor. markamızın ismini sevecek ve benimseyecektir. Yukarıda da söylediğim
Vissmate Genel Müdürü Ferhat Sucu, pazarın iddialı markasını ve gibi, ilk ürünümüz kıvamlı çamaşır suyu olmakla beraber, bu kategoride
faaliyetlerini anlattı. 7 farklı gramaj ve 4 ayrı parfüm seçeneği ile Türkiye’nin en güçlü
markalarından birisi durumundayız. Farklı gramajlarla, farklı ihtiyaçlara ve
değişik satış kanallarına hitap edebilme yeteneğine sahip duruma geldik.
Üretim, satış ve pazarlama çalışmalarınızdan bahseder misiniz?
Ürünlerimize ait tüm ARGE çalışmaları, ürün formülleri bize ait olup
üretimlerimizi Türkiye’nin önde gelen ve sadece global markalara
üretim yapan çok önemli büyüklüğe sahip olan üreticimiz ile yapıyoruz.
Ürünlerimizin satış ve dağıtımı için Türkiye’nin 81 ilinde yapılandırılmış
distribütör ağımız ve 40 kişilik satış ekibimiz ile tüm perakendecilere
ulaşmaktayız. Yine uluslararası ve ulusal zincirlere de direkt kendi
bünyemizde servis vermekteyiz. Satış dağıtım operasyonuna başlayalı
henüz 2 ay olmasına rağmen Türkiye toplamında 4.500 perakendeciye
ulaşmayı başarmış bulunmaktayız. Aralık sonu itibariyle şirket çalışan
sayımız yaklaşık 50 kisiye ulaştı. Tüm pazarlama faaliyetlerimizi tecrübeli
pazarlama departmanımız ve konusunda uzman ajanslarımızla birlikte
yürütüyoruz.
Markanız hakkında bilgi alabilir miyiz? Vissmate ile girdiğiniz pazarın mevcut durumu hakkında bilgi verir
Ev bakım ürünleri pazarındaki faaliyetlerimize önce çamaşır suyu misiniz?
kategorisi ile start verecektik. Hem bu kategoriyi hem de çatı kategoride Çamaşır suyu pazarı yaklaşık olarak 400 milyon TL büyüklüğe ulaşmış
bizi farklılaştıracak, akılda kalıcı olacak hem de global marka olma durumda. Bu pazarın da %80’i yoğun kıvamlı çamaşır suyu, %20
hayalimizdeki hedeflere hizmet edecek bir marka ismi çıkarmamız ’si bildiğimiz ince/kıvamsız çamaşır suyundan oluşuyor. Son 15 yıl
içinde düzenli olarak büyüyen kıvamlı çamaşır suyu kategorisi, aynı
zamanda toplam pazarın da büyümesinde çok önemli rol oynuyor. Türk
kadını, kıvamlı çamaşır suyunu sadece çamaşır beyazlatma işleminde
kullanmayıp, genel amaçlı temizlik için kullanmaktadır ve yapılan tüm
fokus grup çalışmalarında çıkan tek sonuç bulunmaktadır: ‘Çamaşır suyu,
evimin hayat kurtaran temizlik ürünüdür ve çamaşır suyu kullandığım için
2016 cİro hedefİ:
50 mİlyon TL
Ev bakım ve temizlik ürünleri kategorisinde 2015 yılı Mart ayında
%100 yerli sermaye ile kurulan Vissplus Tüketim Ürünleri gerekiyordu. Konusunda uzman ajanslarımız ile yaptığımız çalışmalar
Sanayi ve Ticaret A.Ş. pazara iddialı girdi. 2015 yılı Nisan ayında, sonucu marka ismimiz ortaya çıktı ve içimize çok sindi. 8 aydır bu marka
operasyonlarına start veren firma, 7-8 aylık süre içinde ürün için çok emek verdiğimiz ve her günümüz bu marka ile geçtiği için
geliştirme çalışmalarını tamamladı. Kasım başı itibari ile ürünleri piyasaya bize markamızın ismi şu anda çok sıcak geliyor. Umarım Türk halkı da
vermeye başlayan Vissplus, pazardaki en inovatif marka olmayı hedefliyor. markamızın ismini sevecek ve benimseyecektir. Yukarıda da söylediğim
Vissmate Genel Müdürü Ferhat Sucu, pazarın iddialı markasını ve gibi, ilk ürünümüz kıvamlı çamaşır suyu olmakla beraber, bu kategoride
faaliyetlerini anlattı. 7 farklı gramaj ve 4 ayrı parfüm seçeneği ile Türkiye’nin en güçlü
markalarından birisi durumundayız. Farklı gramajlarla, farklı ihtiyaçlara ve
değişik satış kanallarına hitap edebilme yeteneğine sahip duruma geldik.
Üretim, satış ve pazarlama çalışmalarınızdan bahseder misiniz?
Ürünlerimize ait tüm ARGE çalışmaları, ürün formülleri bize ait olup
üretimlerimizi Türkiye’nin önde gelen ve sadece global markalara
üretim yapan çok önemli büyüklüğe sahip olan üreticimiz ile yapıyoruz.
Ürünlerimizin satış ve dağıtımı için Türkiye’nin 81 ilinde yapılandırılmış
distribütör ağımız ve 40 kişilik satış ekibimiz ile tüm perakendecilere
ulaşmaktayız. Yine uluslararası ve ulusal zincirlere de direkt kendi
bünyemizde servis vermekteyiz. Satış dağıtım operasyonuna başlayalı
henüz 2 ay olmasına rağmen Türkiye toplamında 4.500 perakendeciye
ulaşmayı başarmış bulunmaktayız. Aralık sonu itibariyle şirket çalışan
sayımız yaklaşık 50 kisiye ulaştı. Tüm pazarlama faaliyetlerimizi tecrübeli
pazarlama departmanımız ve konusunda uzman ajanslarımızla birlikte
yürütüyoruz.
Markanız hakkında bilgi alabilir miyiz? Vissmate ile girdiğiniz pazarın mevcut durumu hakkında bilgi verir
Ev bakım ürünleri pazarındaki faaliyetlerimize önce çamaşır suyu misiniz?
kategorisi ile start verecektik. Hem bu kategoriyi hem de çatı kategoride Çamaşır suyu pazarı yaklaşık olarak 400 milyon TL büyüklüğe ulaşmış
bizi farklılaştıracak, akılda kalıcı olacak hem de global marka olma durumda. Bu pazarın da %80’i yoğun kıvamlı çamaşır suyu, %20
hayalimizdeki hedeflere hizmet edecek bir marka ismi çıkarmamız ’si bildiğimiz ince/kıvamsız çamaşır suyundan oluşuyor. Son 15 yıl
içinde düzenli olarak büyüyen kıvamlı çamaşır suyu kategorisi, aynı
zamanda toplam pazarın da büyümesinde çok önemli rol oynuyor. Türk
kadını, kıvamlı çamaşır suyunu sadece çamaşır beyazlatma işleminde
kullanmayıp, genel amaçlı temizlik için kullanmaktadır ve yapılan tüm
fokus grup çalışmalarında çıkan tek sonuç bulunmaktadır: ‘Çamaşır suyu,
evimin hayat kurtaran temizlik ürünüdür ve çamaşır suyu kullandığım için