Perder Dergisi 42. Sayı - page 74

dosya
72
Y kuşağına göre
geleceğİn sektörü
teknolojİ, medya ve
telekomünİkasyon
D
eloitte tarafından bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen ‘Y
Kuşağı Araştırması’ Davos’ta, Dünya Ekonomi Forumu’nda
açıklandı. Y Kuşağı’nın günümüzde hangi sektörleri cazip
bulduğuna, bu cazibeye sebep olan faktörlere, lider ve
lider organizasyon olmayı nasıl tanımladığına ışık tutan araştırma,
1982 ve sonrasında doğan, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu
gelişmiş ve gelişmekte olan 29 ülkede, 7 bin 800 kişinin katılımıyla
gerçekleştirildi.
Deloitte Türkiye Strateji, İş Geliştirme ve Pazarlama Lideri Uğur Süel,
“Bu yıl dördüncüsünü yaptığımız araştırmanın en çarpıcı bulgusu, Y
Kuşağı içerisinde farklı sektör tercihleri olsa da; bu kuşağın öncelikli
tercihinin TMT olması. Çünkü Y Kuşağı bu sektörü eğlenceli
buluyor; bu sektörle
yenilikçiliği, esnekliği,
inisiyatif kullanabilmeyi
eşleştiriyor; bu sektörün
kariyer gelişimine
katkı sağlayacağına ve
buna bağlı olarak da
merdivenleri hızla
çıkacağına inanıyor.
Türkiye’deki Y
1...,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73 75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,...140
Powered by FlippingBook