 
          dosya
        
        
          72
        
        
          Y kuşağına göre
        
        
          geleceğİn sektörü
        
        
          teknolojİ, medya ve
        
        
          telekomünİkasyon
        
        
          D
        
        
          eloitte tarafından bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen ‘Y
        
        
          Kuşağı Araştırması’ Davos’ta, Dünya Ekonomi Forumu’nda
        
        
          açıklandı. Y Kuşağı’nın günümüzde hangi sektörleri cazip
        
        
          bulduğuna, bu cazibeye sebep olan faktörlere, lider ve
        
        
          lider organizasyon olmayı nasıl tanımladığına ışık tutan araştırma,
        
        
          1982 ve sonrasında doğan, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu
        
        
          gelişmiş ve gelişmekte olan 29 ülkede, 7 bin 800 kişinin katılımıyla
        
        
          gerçekleştirildi.
        
        
          Deloitte Türkiye Strateji, İş Geliştirme ve Pazarlama Lideri Uğur Süel,
        
        
          “Bu yıl dördüncüsünü yaptığımız araştırmanın en çarpıcı bulgusu, Y
        
        
          Kuşağı içerisinde farklı sektör tercihleri olsa da; bu kuşağın öncelikli
        
        
          tercihinin TMT olması. Çünkü Y Kuşağı bu sektörü eğlenceli
        
        
          buluyor; bu sektörle
        
        
          yenilikçiliği, esnekliği,
        
        
          inisiyatif kullanabilmeyi
        
        
          eşleştiriyor; bu sektörün
        
        
          kariyer gelişimine
        
        
          katkı sağlayacağına ve
        
        
          buna bağlı olarak da
        
        
          merdivenleri hızla
        
        
          çıkacağına inanıyor.
        
        
          Türkiye’deki Y